piątek, 18 października 2013

Dzień Listonosza i co nowego z kosmetyków?

Dziś podobno Dzień Listonosza, a więc doczekałam się, że Pan pocztowiec w końcu mnie odwiedził. Nazbierało mi się parę nowych kosmetyków i postanowiłam Wam je pokazać.




Kolejne, mam nadzieję, że cuda od Fitomed:



Ziołowy balsam do ciała (Lukrecja gładka)
Żel ziołowy pod prysznic do skóry suchej i wrażliwej (Mydlnica lekarska) 



Dla mojej córci kosmetyki Atoperal Baby:
Szampon
Pianka do mycia


Wszystko w ramach akcji testowania na stronach ebobas.pl



No i coś na ratunek moim włosom. Produkty Cece of Sweden, a dokładnie linia Cece Med:



Szampon z jedwabiem Cece MED Silk Shampoo
Odżywka z jedwabiem Silk Conditioner przeznaczona do włosów suchych
Lotion Cece MED Prevent Hair Loss zapobiegający wypadaniu włosów
Serum z jedwabiem Cece MED Silk Serum przeznaczone do włosów suchych, zniszczonych i rozdwajających się końcówek. 




Powiem Wam tylko, że produktów używam już jakiś czas i to serum z jedwabiem działa rewelacyjnie, ale więcej w recenzji, gdy już wszystko dokładnie zastosuję.



A na koniec zakupy w Biedronce. Moje i mojego męża ulubione kulki Nivea, czyli:   
Antyperspirant Roll-on Invisible for Black&White Clear
Antyperspirant Roll-on Silver Protect



Znacie te kosmetyki? Używacie?

24 komentarze:

  1. Ciekawa jestem, jak się sprawdzą produkty z Cece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum mnie już zachwyciło, zobaczymy co będzie dalej.

      Usuń
  2. Cece of Sweden - dzisiaj dostałam paczuszkę w ramach współpracy :)
    Mam nadzieję, że nasze włosy polubią ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne nowości. Jestem ciekawa gromadki od Cece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te kuleczki dmaskie z nivea miałam już jakiś czas temu i okazały sie dla mnie bubelkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. no ciekawe jak się spiszą te kosmetyki cece od sweden

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulki od Nivea stosowałam i są niczego sobie. Ciekawa jestem tych kosmetyków dla szkraba.

    OdpowiedzUsuń
  7. zaciekawiły mnie te kosmetyki CeCe :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam odżywkę z CeCe i jestem zadowolona :) Miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  9. mi dzisiaj listonosz przyniosl paletke I roz ze sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłki ;) Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam, ale chętnie za Twoim pośrednictwem poznam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fitomed ma doskonałe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z produktów CeCe powinnaś być zadowolona. Są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania, widzę, że dla każdego coś dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa tych kosmetyków CeCe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.