sobota, 5 października 2013

Kilka Nowości w moich Kosmetykach.

Jeszcze jeden luźny post, czyli kilka nowości kosmetycznych.




Odżywczy żel pod prysznic go fresh blue fig & orange blossom scent Dove - zapach jak na razie mi odpowiada, oczekujcie recenzji.


Błyszczyk GoodBye Appetite Eveline Cosmetics - prawdopodobnie ze względu na swoje właściwości :) trafi jednak w ręce, czy tam usta kogoś innego.

Gigantic turbo mascara Volume Eveline Cosmetics - szczoteczka raczej zwyczajna.


Krem przeciwzmarszkowy nawilżający na dzień Q10 plus Nivea



Co u Was nowego? Znacie któryś z produktów?

24 komentarze:

  1. Właśnie jestem w trakcie testów żelu DOVE.
    Wygrałam go ....
    Jutro recenzję daję ;) Powiem w skrócie, że uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten błyszczyk mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie ciekawi mnie ten blyszczyk ...nie słyszalam o tym produkcie do tej pory :) jak on działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawiera m.in. zielona kawę, która pomaga walczyć z uczuciem głodu. :)

      Usuń
    2. jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  4. Wspaniałe nowości miłego testowania :*

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości. też mam chyba ten sam krem nivea

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyk hamujący apetyt? a to rewolucja!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. tego zelu z dove jeszcze nie mialam
    wachalam jedynie w sklepie
    za jakis czas napewno kupie
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio coś nie trafiam z tymi żelami Dove niby zapach mi pasuje a potem jakas meczy pod prysznicem nieiwem czemu

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele Dove za ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak sprawdzi się błyszczyk :)
    Dawno u Ciebie nie byłam i bloga nie poznałam, takie zmiany tu zaszły! Genialnie tu pozmieniałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam ostatnio ten sam krem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie, jak sprawdzi się u Ciebie ta mascara :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe te nowości :) Żel z Dove ma świetny zapach. Błyszczyk wydaje się interesujący, ciekawa jestem czy rzeczywiście działa

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam żele Dove, ale tego jeszcze nie miałam ;) muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. z dove mam obecnie mydelko jedynie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten błyszczyk z Eveline mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.