poniedziałek, 30 września 2013

Krem wybielający przebarwienia WHITE&BEAUTY FlosLek - recenzja.

A teraz podsumowanie mojej kuracji wybielającej z produktem z serii WHITE&BEAUTY od FlosLek:

Krem wybielający przebarwienia 
 

Opis produktu:
 
Działanie:
- redukuje intensywność plam i ilość przebarwień

Zastosowanie:
Przeznaczony do miejscowego stosowania na nierównomiernie zabarwioną skórę, brunatne plamy, piegi (szczególnie na twarzy, dekolcie, plecach i dłoniach). Idealny do stosowania pod makijaż.

Cena: 27,50 zł
Pojemność: 60 ml
Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Sposób użycia:
 
Preparat nanieść na skórę i równomiernie rozprowadzić. Stosować regularnie dwa razy dziennie przez 4 tygodnie.

 

Skład:
 
Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Butylene Glycol, Arctostaphylos Uva Ursi Leaf Extract, Mitracarpus Scaber Extract, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Carbomer, Tocopheryl Acetate, Parfum, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Ethylhexylglycerin, Sodium Hydroxide, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol.

 

Moja opinia:

Zaczęłam go stosować zaraz po powrocie z wakacji. Intensywne słońce i codzienne plażowanie przyczyniło się do pojawienia na mojej skórze kilku delikatnych przebarwień oraz piegów.
Krem używałam 4 tygodnie codziennie rano i wieczorem.

Znajduje się on w pojemniczku ze specjalna pompką. Bardzo wygodny sposób używania i higieniczny.
Konsystencja kremu jest biała, gęsta. Dość szybko się wchłania.
Nie zostawia tłustego filmu, pomimo że w składzie znajdziemy masło shea.

Dla mojej cery normalnej zapewniał odpowiednie nawilżenie.

Z efektu jestem naprawdę zadowolona. Po przebarwieniach nie ma śladu, a piegi choć oczywiście nie zniknęły całkiem, to stały się jaśniejsze, zwłaszcza te na nosie. Do całej kuracji wybielającej dołączyłam również mydło laurowo-cytrynowe.
 


Teraz wracam do pielęgnacji typowo przeciwzmarszczkowej. Kompleksowo oto zadba linia
Mineral Therapy od FlosLek.
 

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


 
Są też na FB TUTAJ.

 
 
A jak Wy radzicie sobie z piegami czy przebarwieniami? Stosujecie tego typu kuracje wybielające?

25 komentarzy:

  1. Piegi są cudowne :) Po co je maskować?? :D
    Dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy :)
      Ale mój intensywnie nakrapiany nos nie dodawał mi uroku, teraz wszystko jest już delikatniejsze.

      Usuń
  2. Mnie ten problem nie dotyczy, ale kosmetyki Floslek lubię. Mają bardzo dobry żel ze świetlikiem pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiaaaam ta firme i juz wiem na jaki nast produkt sie skusze;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziło się już kilka produktów od FlosLek.

      Usuń
  4. u na moje przebarwienia tez by sie przydal :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę coś takiego bardzo by mi się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że udało Ci się pozbyć przebarwień! Może go wypróbuję punktowo na kilka pozostałości po wypryskach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii jest też Krem punktowy wybielający przebarwienia i piegi.

      Usuń
  7. bardzo lubię kosmetyki floslek, piegi i przebarwienia wychodzą mi po opalaniu dlatego się nie opalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałby mi się taki krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o to dobrze ze sie sprawdził,często go mijam na półce w aptece i może kiedys wpadnie do mojego koszyka;0

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, lubię kosmetyki z Floslek

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbyt wielu produktów tej marki jeszcze nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na szczęście jeszcze nie mam kłopotów z przebarwieniami, ale i na słońce zbytnio nie narażałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy Flos lek ma kremy do ciała na przebarwienia, chętnie zmniejszyłabym kolor piegów na plecach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma, ale zawsze możesz zastosować ten do buzi :) przecież nie kosztuje duzo :)

      Usuń
  14. Krem jest bardzo wydajny. Pomogl mi na blizny potradzikowe, znacznie je zmniejszyl i rozjasnil. to samo z zaczerwienieniami i nierownosciami kolorytu. polecam szczerze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie floslek pięknie wybielił blizny po trądziku, a miałam trądzik dobre 10 lat :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też ten krem się świetnie sprawdził i po przebarwieniach nie ma śladu. Ogółem produkty z Flosleku się sprawdzają, teraz używam wazelinki do ust by były nawilżone ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.