wtorek, 2 lipca 2013

"Piękna mama" musli Tak jak chcesz - opinia.

Pora śniadaniowa, a więc czas zaprezentować kolejną mieszanką musli na moim blogu. Pochodzi ona z firmy musli Tak jak chcesz i nosi bardzo ciekawa nazwę:
"Piękna mama"




Opis:

„Piękna mama”, mieszanka która pozwoli szybko wrócić do dobrej formy i wspomóc organizm od środka, wzmacniając m. in. skórę i włosy lub kompozycję
Cena: 17,87zł
Waga: 515g
Producent: TJC Sp. z o.o.

Wartości odżywcze (dla porcji 100g):
Kalorie: 428.5 kcal/1,794.2 KJ
Białko: 9.8g
Węglowodany: 54.7g
Tłuszcz: 9.7g
Składniki:


płatki jęczmienne błyskawiczne – podstawa (ok. 580g)
rodzynki (40g)
śliwki suszone (40g)
orzechy włoskie (30g)
żurawina (30g)
sezam (30g)
otręby pszenne (30g)
zarodki pszenne (15g)
jabłko liofilizowane kostka (15g)


Moja opinia:


Musli zostało do mnie dostarczone ekspresowo drogą kurierską.

Znajduje się w dużej tubie zabezpieczonej dodatkowo folią aluminiową, więc nic się na pewno nie wysypie samo.

Chociaż jest to już gotowa mieszanka, a nie komponowana przeze mnie, całkiem świetnie utrafiła w mój gust. Co ważne nie ma w niej żadnego dodatku cukru i są tam moje ulubione dodatki, czyli m. in. żurawina, orzechy włoskie i rodzynki.
Poza tym choćby otręby pszenne zawierają w sobie naturalny błonnik, który świetnie oczyszcza i reguluje nasz organizm.

Ja najbardziej lubię takie mieszanki z mlekiem lub jogurtem naturalnym.
   
Dla mnie takie śniadanie to coś bardzo smacznego, pożywnego i przede wszystkim zdrowego. Jedząc taki posiłek wiem, że mój organizm na pewno na tym skorzysta.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.





Są też na FB TUTAJ.
A co u Was dziś na śniadanko?

12 komentarzy:

  1. czytam to jedząć czekoladowy wafelek z rana moje zachowanie jest naganne przyznaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, ja nigdy nie miałam takich zachciewajek rano.

      Usuń
  2. Podoba mi sie :) Mam w planach zrobic wlasne musli, ale jakos ciezko mi sie zebrac ;) Poki co, ide robic owsianke z bananem. Bardzo zdrowo i blonnikowo :) Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam wersję ,,Aktywna mama,, Równie smaczną zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm..lubie musli :D wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.