niedziela, 7 lipca 2013

Nowości kosmetyczne u mnie.

Kilka nowych kosmetyków pojawiło się w moim domu po raz pierwszy i dziś Wam je pokażę.

Na początek przesyłka od DolinaKremowa.pl

Są to kosmetyki z akcji Przygarnij kosmetyk 2 na blogu Antoniny Guzik
DAX COSMETICS Yoskine 30+ - Krem - reduktor zmarszczek mimicznych na dzień do cery suchej (50+10 ml)

FARMONA Blue Lagoon Pielęgnacja Twarzy 30+ - Ekskluzywny tonik nawilżająco - odświeżający do twarzy, szyi i dekoltu (200 ml)


Kolejna nowość w moim domu to nowy płyn do higieny intymnej.
Miałam kupić Lactacyd, ale nie było, więc wybrałam Specjalistyczny płyn do higieny intymnej Intymnapro AA.




Mam nadzieję, że się sprawdzi.


No i na koniec przesyłka od SampleCity
Załapałam się tam po raz pierwszy do testowania i trafiłam na preparat:
Moskilex - chroni przed komarami i kleszczami.


Głównie go za pewne przetestuje mój mąż - wędkarz.

To tyle. Znacie może te produkty?

25 komentarzy:

  1. jesteśmy ciekawi działania pisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Blue Lagoon mam mleczko do demakijażu i krem do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego preparatu na komary

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego z tych produktów, ale najbardziej interesuje mnie ten Moskilex.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię serię yoskine, to świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z produktów nie znam, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać jak z tym preparatem na komary. Mój chyba nie działa.. jestem cała w bąblach : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mąż używał i też go jakiś komar ugryzł :/

      Usuń
  9. Daj znać jak sprawdza się te preparat na komary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. koniecznie zrób recenzję jeestem ciekawa:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Znamy niektóre produkty z tej linii marki Farmona, super produkty!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie płyny do higieny intymnej z AA są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super przesyłki ,z yoskine kosmetyk pewnie fajny będzie :)

    Zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też się udało załapać do testowania Moskilexu no coś tam też mnie ugryzło ale i tak działa lepiej niż OFF

    OdpowiedzUsuń
  15. super przesyłki... krem zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. miłegho testowania;)
    czekam na recenzję toniku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. te 30+ .... Ech ... pisz czoś o kremie, bo muszę się w dobry zaopatrzyć i ja :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie rozpakowałam, bo teraz ciągle z córcia na dworze siedzimy :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.