sobota, 6 lipca 2013

Rozdanie z Firmoo 5

Dopiero co zakończył się u mnie ostatni konkurs, a dziś rozpoczyna się już kolejny Konkurs z Firmoo.com.


Tym razem znów macie szansę wygrać zarówno okulary przeciwsłoneczne, okulary korekcyjne bądź zerówki w wybranej przez siebie oprawce. Zależy co kto potrzebuje. 

Jeden uczestnik - jedno zgłoszenie.

Zasady konkursu: 

Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Które okulary Firmoo chcesz wygrać?" i WKLEIĆ do nich link ze strony internetowej TUTAJ. Koniecznie należy wejść na tę stronę!

Możesz też króciutko uzasadnić.

Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru: 

Link do okularów: ...
Chcę otrzymać voucher na okulary: TAK/NIE
E-mail:

Imię*:

*osoby zgłaszające się od 10-07-2013 od godz. 13:30 wpisują również imię (EDIT)


NAGRODY:

1. Darmowa para okularów Firmoo wraz z darmową przesyłką, jeżeli liczba uczestników przekroczy 50 osób.

2. 6 voucher'ów na kwotę 20$ na okulary, które można zamówić TUTAJ.


Pozostałe zasady już nieobowiązkowe:

1. Możesz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com
i/lub fanem mojego fanpage na FB TUTAJ
2. Możesz polubić fanpage Firmoo TUTAJ
3. Możecie dodać baner konkursowy na swoim blogu, napisać notkę, że bierzecie w nim udział lub udostępnić informacje o konkursie na swoim profilu FB.

Zapraszam na stronę internetową Firmoo.com




Przypomnę Wam jeszcze o specjalnym Programie - First Pair Free Program przygotowanym przez Firmoo.com, dzięki któremu można zamówić pierwszą parę okularów za darmo TUTAJ.Wystarczy pokryć koszt wysyłki, by cieszyć się w domu nowymi okularami.


Ciekawa jestem, czy w takich oprawkach byłoby mi do twarzy, bo mi się podobają.





A tu propozycja dla tych, którzy lubią kolory. Dostępne są również w wersji czerwonej.




Konkurs trwa do 21.07.2013, wyniki ogłoszę w ciągu 3 dni.
Regulamin konkursu znajdziecie TUTAJ.


ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU