wtorek, 16 lipca 2013

Sandałki Rider - opinia.

Z racji, że mój bloga nazywa się nie tylko "Świat kobiety", ale i "jej dziecka" dziś znów notka o produkcie używanym przez moją córeczkę. Są to sandałki brazylijskiej marki Rider:


K2 TWIST II różowy/biały



Opis produktu:

Dzieci zaskakują nas cały czas swoją energią i radością. Do zabaw, gier i wygłupów potrzebne są solidne i wygodne buty. Wzornictwo Rider to właśnie wygoda i użyteczność, ale też brazylijski temperament, optymizm i radość. Właśnie dlatego nasze klapki są idealne dla najmłodszych.



Rozmiary: 22/23-28/29
Seria: 80922-21444
Kolor: różowy/biały
Marka: Rider
Made in Brazil


Moja opinia:

Ostatnio pogoda dopisywała, więc sandałki zostały już dobrze przetestowane. Jedynie na rowerek biegowy staram się ubierać inne buty dla bezpieczeństwa małych stópek. Zaś sandałki służą nam na spacerach pieszych i wszelkich wyjazdach.





Jak widzicie, były na placu zabaw, jak i na łące :)

Są przede wszystkim lekkie. Podeszwa wyprofilowana, zdaje się być wygodna. Nie zauważyłam, żeby coś mojej córeczce nie odpowiadało w tych butach. No i jej nie obcierały.
Zapięcia na rzepy, z którymi radzi sobie również moja 3-latka.
Bardzo ładny design. Pasują i do spodenek, jak i do sukieneczek, które uwielbia nosić moje dziecko.
Stopa oddycha i ładnie wygląda.

Całą ofertę dla dzieciaczków od Rider znajdziecie TUTAJ.


Znacie już tę markę? Ja mam świetne klapeczki od nich.

12 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki... Widzę,że mają ciekawe buty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe :D polecę znajomej :)
    Ze swoich 'bardzo małoletnich' czasów pamiętam, że żadne tego typu buty nie wytrzymały ze mną dłużej niż kilka tygodni. Od zawsze byłam fanką chodzenia na boso, a przynajmniej bez skarpetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne sa te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i urocze sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda, ze mają bardzo dobrze wyprofilowaną podeszwę, super się prezetują i do sukienki i do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają słodko i porządnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wizualnie - bomba, po "aktywnych" zdjęciach wnioskuję, że są również wygodne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.