poniedziałek, 22 lipca 2013

Pomadka ochronna do ust SUN CARE FlosLek - recenzja.

Pierwszym produktem z serii SUN CARE od FlosLek, który Wam przedstawię, jest:
Pomadka ochronna do ust
 

Opis produktu:

Pozostawia na ustach film ochronny. Witamina E oraz filtr UV skutecznie zabezpieczają przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Witamina A oraz wysokiej jakości składniki tłuszczowe wzmacniają barierę lipidową naskórka, chronią go przed wysychaniem.
Usta wyglądają świeżo i naturalnie. Pomadka poprawia koloryt oraz wygląd ust. Zmniejsza skłonność do pierzchnięcia warg.

Cena: 5,80 zł
Producent: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp.j.


Skład:


Octyldodecanol, Copernicia Cerifera Cera, Petrolatum, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Microcristallina Cera, Caprylic/Capric Triglyceride, Synthetic Beeswax, Cera Alba, Ricinus Communis Seed Oil, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, C12-15 Alkyl Benzoate, Hydrogenated Vegetable Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Lanolin, Aroma, Polyethylene, Tocopheryl Acetate, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Retinyl Palmitate, Benzyl Benzoate, Benzyl Alcohol.

Moja opinia:

Pomadka jest biała. Jest dość miękka, ale nie nazbyt. Ładnie się rozsmarowuje. Od razu usta są nawilżone i powiedziałabym, że zabezpieczone. Nie świecą się mocno, ani nie błyszczą, więc może według mnie używać jej również mężczyzna.

Ma bardzo ładny, delikatny zapach. Coś słodkiego, ale nie przesłodzonego.
Używam jej obecnie na co dzień, choćby na ogrodzie, gdy siedzę tam z córeczką.
Testowana była także już na plaży. Jak na razie nad pobliskim jeziorkiem, ale przy mocno świecącym i grzejącym słoneczku. Nie roztopiła się :)


Na pewno zapobiegła spierzchnięciu moich ust pod wpływem ostrych promieni słońca. Gdy poczułam suchość, choćby po zjedzeniu czegoś, wystarczyło jedno maźnięcie i już czułam ulgę i nawilżenie. Jeśli chodzi o czas takiego zabezpieczenia, to naprawdę wystarczające. Wcale nie muszę jej wyciągać co chwilę. A za tę cenę jest bardzo dobra.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
Są też na FB TUTAJ.


Pochwalcie się jaką obecnie stosujecie pomadkę ochronną. Używaliście może już tej z FlosLek?

23 komentarze:

  1. Chciałam ją kupić ostatnio ale nigdzie jej nie mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz listę sklepów stacjonarnych, gdzie można znaleźć produkty FlosLek.

      Usuń
  2. lubię ją:D jak dla mnie jest całkiem ok:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie bezbarwne mazidełka

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kosmetyki flosleku, na lato używam pomadek z filtrem ale tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą serie ale pomadki nie mialam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jej... aktualnie używam miętowej wersji Carmex :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja teraz używam takiej pomadki z Neutrogeny, ale jest strasznie twarda na zime sie nienadaje, tej nie miałam okazji używać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubie , zwłaszcza ze ma smak jakby karmelu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem przyjemnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na to, że jest to pomadka idealna na każdy dzień (nawet na ten upalny), dodatkowo cena zachęca do zakupu ;)

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktycznie ostatnio się z nią nie rozstaję.

      Usuń
  11. Pierwszy raz ją widzę ;) Ja jestem uzależniona od Carmexa :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie miałam tej pomadki, ale wygląda na to, że to świetny produkt, w przyjemnej cenie :)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny produkt, szczególnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdy się dużo opalam na wczasach - często moja skóra reaguje opryszczką warg aby temu zapobiec stosuje właśnie takie pomadki ochronne z filtrem ochronnym. Cena przystępna pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką pomadkę ochronną, ale z innej firmy i tez jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo dobry kosmetyk, teraz dostałam taką samą tylko ma żółty kolor i trochę inne opakowanie. jestem z niej na prawdę zadowolona

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.