niedziela, 14 lipca 2013

Konkurs „Jak szybko schudnąć z netAkademia.pl”

Ogłaszam
Konkurs „Jak szybko schudnąć z netAkademia.pl”

Jest to konkurs, gdzie sponsorem nagród jest platforma szkoleniowa NetAkademia.pl

Zasady konkursu:
1. Musisz zostać obserwatorem mojego bloga http://miraga80.blogspot.com i/lub fanem mojego fanpage na FB TUTAJ 
2. Musisz odpowiedzieć na PYTANIE:
"Gdzie wyjeżdżasz na Wakacje?"

Interesują mnie tylko autorskie odpowiedzi i w formie tekstowej.

Odpowiedź umieszczajcie w komentarzu pod tym postem według wzoru: 
Obserwuję Blog jako...
i/lub Lubię Blog na FB jako...
Odpowiedź. ...
E-mail: ...

3. Możesz zostać fanem na FB NetAkademia.pl TUTAJ. 
4. Możecie też dodać baner konkursowy na swoim blogu, choć nie jest to warunek konieczny. Po prostu będzie mi miło.

NAGRODY:
Przewidziałam dla Was 5 równorzędnych nagród:
Vouchery umożliwiające darmowe skorzystanie z kursu online „Jak szybko schudnąć” w netAkademia.pl
Cena regularna kursu to: 59,00zł

Więcej informacje o tym kursie znajdziecie TUTAJ.
Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą się w komentarzu, wygrywają automatycznie.


Wyniki konkursu ogłoszę na swoim blogu do 3 dni od zakończenia konkursu.
Regulamin konkursu znajduje się TUTAJ.



ZAPRASZAM WSZYSTKICH DO UDZIAŁU

16 komentarzy:

  1. Obserwuję Blog jako Aniczkowo bloguje
    i Lubię Blog na FB jako Anika Kwiatkowska
    Odpowiedź: Te wakacje z racji tego, iż chciałabym kupić swoje pierwsze autko są bardzo pracowite. Do września nie znajdę czasu na nawet weekendowy wyjazd. Za to we wrześniu Chorwacja - co najmniej tydzień zwiedzania i podziwiania krajobrazów.
    Będzie to moja druga w tym kraju wizyta, i mam nadzieję nie ostatnia.
    E-mail: aniczkaanisia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się marzy Chorwacja bo jeszcze tam nie byłam a oglądając krajobraz w internecie myślę ze to moje miejsce na ziemi :P
      może kiedyś

      Usuń
    2. Gratuluję Aniczkowo bloguje. Pierwszy voucher leci do Ciebie.

      Usuń
  2. Obserwuję Blog jako... gosia mysz
    i/lub Lubię Blog na FB jako... małgorzata wk
    Odpowiedź. ...niestety nie jadę nigdzie na wakacje z racji tego iż po ciąży pozostały mi kilogramy i nie czuję się dobrze w swojej skórze. A tym bardziej zeby paradować w stroju kąpielowym. Biorę udział bo to coś dla mnie
    E-mail: ... gosia22w@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję gosia mysz. Drugi voucher leci do Ciebie.

      Usuń
  3. Dziewczyny... życzę Wam powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń

  4. Obserwuję Blog jako Joanna J
    i/lub Lubię Blog na FB jako.Joanna J
    Odpowiedź jak co roku wybieram się nad polskie morze. Nie jestem fanką zagranicznych modnych kurortów zapchanych po brzegi turystami, gdzie po opłaceniu wycieczki nie mogę sobie pozwolić nawet na dodatkową kawę. Ja lubię nasze, swojskie, kwatera w gospodarstwie, rano mleko od Mućki, spacer po plaży, jak w deszczu to trudno, nie muszę się martwić, że nie będzie gdzie koca rozłożyć, dzieciak nie ciągnie w prawo i lewo, bo morze i plaża jest właściwie jedyną atrakcją w małych nadbałtyckich wioseczkach.
    E-mail: iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Ewelina Zmokła
    FB jako Ewelina Zmokła Szałkowska
    e-mail ewelinazmokly@gmail.com
    Odpowiedź:
    Niestety jak na razie wakacje spędzamy w domku, gdyż mąż nie ma urlopu, co bardzo nas zmartwiło, gdyż mieliśmy jechać nad Nasze Polskie norze.Jednak po dłuższych rozmowach z mężem udało Nam się zadecydować dwa tygodnie w sierpniu spędzimy nad morzem tzn. ja z córcią a tata do nas przyjedzie na weekend i po nas aby nam raźnie było wracać z powrotem w pociągu.Także nie będzie tak smutno na te wakacje i na pewno pełno zdjęć, gdyż weronika pierwszy raz będzie nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wezmę udziału gdyż znam odpowiedź na to pytanie ;) Wystarczy ruszyć tyłek i mniej jeść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze to starcza, widać ze Ty kłopotów nie masz ale inni tak!

      Usuń
    2. Tak nie zawsze to jest takie oczywiste, organizm ludzki nie jest taki prosty.

      Usuń
  7. Obserwuję Blog jako... Paula D
    i/lub Lubię Blog na FB jako... Karolina Dyka
    Odpowiedź. ... Moje wakacje spędzę w pięknej i słonecznej Hiszpanii, w miejscu gdzie kiedyś były kręcone Pamiętniki z wakacji. Mam nadzieję, że mój pobyt będzie udany.
    E-mail: ...marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję Blog jako Danuta Gutowska
    i Lubię Blog na FB jako Danuta Gutowska
    Tegoroczne wakacje mam już niestety za sobą, w kwietniu spędziłam trzy tygodnie na wycieczce objazdowej w Chinach. To była podróż życia, wymarzona i przez kilka lat w szczegółach planowana. Było cudnie, warto było odkładać każdą złotówkę by zobaczyć inną cywilizację, inny świat. Teraz w mojej głowie kiełkuje nowy pomysł, nowe ciekawe miejsce na kolejną podróż. A kierunek - Azja, zakochałam się w Azji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.