piątek, 19 lipca 2013

Czapeczka baseballówka YO! - opinia.

Przy małym dziecko jak wiadomo latem, gdy świeci słońce, nie można zapomnieć o czapeczce. Jedna z nich, która mnie zauroczyła i postanowiłam Wam o niej napisać, to
 Czapeczka baseballówka YO!

Marka: YO!
Producent: SCORPIO POLAND



Moja opinia:

Czapeczka jednym słowem jest cudna.

Zalety:
- cieniutka i przewiewna dzięki specjalnym małym otworkom,


- jasny materiał, który nie nagrzewa się,
- praktyczny duży daszek, który chroni całą twarz dziecka przed promieniami słonecznymi,


- regulacja na rzepa pozwala na dłuższy okres użytkowania tej baseballówki,
- wyszyta srebrną nitką, która się ładnie mieni na słońcu.
Sporo tego jak na zwykłą czapeczkę, ale naprawdę nam przypasowała. Gdy jest naprawdę ciepło używamy jej zamiennie z czapko-chustką.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ. Jest też już dostępny Katalog jesień/zima 2013.







Są też na FB TUTAJ.
Używacie produktów tej marki? Ja mam jeszcze od nich rajtuzy i skarpetki. 

20 komentarzy:

  1. fajna taka czapeczka typowo dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z tą marką, ale czapeczka wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna w sam raz dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta czapeczka. A produkty tej firmy są super więc i pewnie na czapeczkę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna , typowo dziewczeca czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna! cudnie wygląda!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo Jej pasuje, jaka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna czapeczka i przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna czapeczka :) Ślicznie Jej ;)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna ma takie delikatne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy identyczną, cieniutka, najlepsza na upały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna czapka. Do sukienki nawet dziewczynce pasować będzie , taki ma ładny wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeeej jaka fajna czapa :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.