wtorek, 23 lipca 2013

Sos węgierski Reypol - opinia.

W mojej kuchni jak wiecie pojawiło się kilka produktów firmy Reypol, tym razem przedstawiam Wam:


Sos węgierski


Opis produktu:

Sos pomidorowy z dodatkiem papryki, pieczarek, cebuli, marchwi oraz ostrej pasty chilli, dodatkowo wzbogacony nutą czosnku. Charakteryzuje się ostrym smakiem. Doskonale nadaje się do dań gorących oraz zimnych przekąsek. Polecany przede wszystkim do placków ziemniaczanych, kopytek i wytrawnych naleśników. Podkreśla smak potraw grillowych, pieczonych i duszonych mięs.

Waga: 300g
Producent: Reypol Sp. z o.o.
Skład:

Moja opinia:

Sos jest gęsty. Warzywa nie są zmiksowane, jedynie drobno pokrojone. Zauważyłam od razu w nim kawałki papryki i marchewki. Kolor bardzo intensywny.
Smak wyraźnie pomidorowy, chilli nadaje całości pikantnego posmaku jaki ja lubię.
Ja na pewno taki gotowy sos warzywny poleciłabym do grillowanej karkówki. U Angelisiak bloguje widziałam go z plackami ziemniaczanymi.


Jednak u nas zużył go mój mąż do przygotowania spaghetti. Chłop poszedł trochę na łatwiznę :)
Ze składników jakie dodał to w sumie mięso mielone oraz cebula i czosnek.
Dzięki gotowemu sosowi danie powstało o wiele szybciej.
Smakowało nie tylko nam, ale i mojej małej córeczce.
Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Są też na FB TUTAJ.

Korzystacie z takich gotowych sosów warzywnych?

18 komentarzy:

  1. Jeszcze nie jadłam tego sosu :) Z gotowych czasami korzystam, zwłaszcza do chińszczyzny i ryżu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta firma ma dobrą musztardę.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jadłam jeszcze żadnego sosu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sosik czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jadłam jeszcze tego sosu.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie próbowałam tego sosu :) Wygląda bardzo smacznie aż ślinka leci ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam tego sosu. Czasem stosuję tego typu gotowce gdyż nie przepadam za długim "staniem" w kuchni ;) Smakowicie wygląda shagetti, ja bym jeszcze serem żółtym startym posypała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie pyszności, dla mnie idealny!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go. Był przepyszny ... z naleśnikami szczególnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do naleśników to od Reypol pyszne są Jabłka prażone.

      Usuń
  10. Ciekawy ten sos :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.