wtorek, 2 lipca 2013

Polbut - dostawa kaloszy :)

Ostatnio pogoda u nas zmienna, dlatego zaczęłam poszukiwać butów odpowiednich na deszczową aurę. Tak trafiłam do sklepu internetowego Polbut, gdzie w ich ofercie znajdziemy polski produkt marki DEMAR.

 

Piszą o marce:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DEMAR powstało w 1978 roku jako firma ze 100% z udziałem kapitału polskiego. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, ciągłemu wdrażaniu nowoczesnych technologii oraz pasji tworzenia nowych produktów, firma zdobyła uznanie wśród najbardziej wymagających klientów w Polsce i na całym świecie. Moce produkcyjne oraz potencjał technologiczny i organizacyjny przedsiębiorstwa umożliwiają produkcję 2,5 miliona par butów rocznie we własnych zakładach produkcyjnych na terenie całej Polski.

Firma DEMAR aktywnie uczestniczy w konstruowaniu i opracowaniu nowych wzorów obuwia dla Wojska Polskiego. Aktualnie produkuje i dostarcza na potrzeby armii polskiej i służb mundurowych innych krajów kilkaset tysięcy par butów rocznie. Większość obuwia montowana jest systemem bezpośredniego wtrysku (najbardziej trwałe połączenie spodu z cholewką) oraz wyposażone jest w najnowocześniejszą membranę paroprzepuszczalną OutDryTM. Zdobyte doświadczenie przy wytwarzaniu skomplikowanego i wymagającego obuwia militarnego firma DEMAR wykorzystuje także w produkcji nowoczesnego obuwia najwyższej jakości.
 
 
 
Ja wybrałam obuwie dla siebie i dla swojej córeczki:
Kalosze dziecięce ocieplane Stormic Lux Print k ocieplane serca II DEMAR
Kalosze damskie LIDO PRINT b DEMAR
 

W ofercie znajdziemy również męskie buty, mój mąż na przykład znalazł tam buty dla wędkarzy.
Na pewno zrecenzuję dla Was nasze kalosze. A kiedy? Zależy to wszystko od pogody. Ale przynajmniej nie będziemy musiały siedzieć całymi dniami w domu jak będzie padać.

 
Całą ofertę znajdziecie TUTAJ.

 

Są tez na FB TUTAJ.
 
Co nowego u Was?

22 komentarze:

  1. kalosze podstawa u mnie mamy i biegamy jak i ja jak dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie genialne! jestem na tak!! :-))

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z córcią też zachwycone jesteśmy, tak na sucho ;)

      Usuń
  3. kalosze b.przydatne dla dzieci :) moja mała uwielbia biegać/skakać po kałużach

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygodne z takim wycięciem? Jeszcze nigdy nie miałam kaloszy, a to takie modne teraz :D Hehe, swoją drogą miastowi zawsze się śmiali z "wieśniaków", a teraz nawet znane osoby chodzą w "gumowcach" ;) Świat jest przewrotny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę jak się noszą, gdy popada.
      Też nie myślałam, że będę nosić gumaki.

      Usuń
  5. Właśnie zdałam sobie sprawę, że uwielbiam kalosze a nie mam takich butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kaloszki dla mamy i córci też :0

    OdpowiedzUsuń
  7. dziecięce mamy te same :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na dzieciakach wszystko wygląda pięknie i słodko :D
    pamiętam że jak byłam mała to miałam kalosze we wzór krokodyla, chwaliłam się wszystkim jakich to bytów nie mam ;)

    Niech się noszą jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielki tam wybór wzorów, nie wiedziałam co wybrać.

      Usuń
  9. kalosze na deszczowe dni muszą być ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kalosze :) przydadzą się te te letnie, deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. juz dawno szykuje sie do kupna jakichs kaloszy:) na razie musze nabyc jakies gumowce do pracy, ale na jesien chcialabym jakies kolorowe;) zapoznam sie z oferta sklepu:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.