środa, 31 lipca 2013

ALANTOIN Maść GorVita - recenzja.

Dziś napiszę Wam o produkcie GorVita, którego zastosowanie odkryłam niedawno. Będzie to opis:


ALANTOIN Maść



Opis produktu:
Kompleks witaminowy A, E, F, alantoina, panthenol Dla dzieci i dorosłych z problemami skórnymi.

Działanie maści jest związane z właściwościami alantoiny, panthenolu oraz kompleksu witaminowego A, E i F. Skojarzone działanie składników przyspiesza proces odnowy naskórka podrażnionego różnymi czynnikami zewnętrznymi m. in. mikrouszkodzeniami mechanicznymi. Łagodzi skutki odpieluszkowego odparzenia skóry u niemowląt oraz podrażnienia okolic zewnętrznych błon śluzowych nosa. Reguluje gospodarkę hydro-lipdową przywracając skórze elastyczność i odpowiednie nawilżenie dla skóry podrażnionej i mocno wysuszonej. Poprawia elastyczność nadmiernie zrogowaciałej skóry stóp i rąk. Polecana do pielęgnacji skóry atopowej ze skłonnością do nadwrażliwości. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.
Składniki pochodzenia naturalnego.
Testowany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach.
Cena: około 9,00zł
Pojemność: 50ml
Producent: PPUH GORVITA
Sposób użycia:

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie aplikując maść na skórę.



Skład:

Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE,Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate, Alantoin, Panthenol, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin.



Moja opinia:

Jak czytam o tej maści, to okazuje się, że powinna być dobra na wszelkie podrażnienia skóry. Oparzeń słonecznych się wystrzegałam stosując odpowiednie kosmetyki z filtrem UV, męża zaś uraczyłam w tym przypadku Pianką z Panthenolem. Myślałam już, że nie będę miała obecnie kiedy jej wypróbować.


Jednak ostatnio złapał mnie katar alergiczny i tak siedząc kilka godzin pocierałam swój biedny nos chusteczką. Oczywiście naskórek został podrażniony. Nie miałam ochoty w środku lata paradować z czerwonym nosem i tu padł pomysł, by zastosować właśnie tę maść.

Jest ona biała, lekko gęstawa. Nie wiele jej potrzeba, by pokryć ją podrażnione miejsce. Łatwo ja wydobyć z tubki zamykanej na klik.

Maść szybko się wchłania i nie pozostawia widocznego filmu.

Już na drugi dzień moja skóra wróciła do normy i teraz przy takich sytuacjach stosuję ją ochronie.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.



Są też na FB TUTAJ.


Znacie produkty GorVita? Macie swoich ulubieńców?

16 komentarzy:

  1. alantoine i panthenol bardzo lubie w skladzie kremow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię GorVite, mają dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam o tym kremie, ale zapowiada się bardzo fajnie :) Też przydałoby mi się coś na podrażnienie skóry pod nosem, zwłaszcza zimą :) Na pewno niebawem przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorvita jest mało znana, ale produkty mają bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mają świetne produkty, mnie właśnie ratuje pneumovit w przeziębieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam w ogóle tej firmy. Ale super, że się sprawdzają jej specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuję :)

    www.kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. maja na prawdę super produkty♥

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy go nie widziałam:D ale przydałby się!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są takie produkty, jak najbardziej za!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, że sprawdza się w tej roli. Ja gdy mam katar to tez zazwyczaj łażę z czerwonym nosem i bardzo tego nie lubię.

    PS, nominowałam Cię do tagu - jeśli nie masz nic przeciwko, to zapraszam do udziału :) http://rincewind99.blogspot.com/2013/07/czy-tagi-maja-date-waznosci.html

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie, przy małym dziecku maści z alantoiną ciągle w użyciu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.