wtorek, 30 lipca 2013

Mój Krem nr 7 Fitomed - recenzja.

I kolejny produkt z kosmetyki naturalnej Fitomed:


Mój Krem nr 7
 


Opis produktu:
 
Połączenie naturalnego działania przeciwzmarszczkowego z działaniem rozjaśniającym naskórek wyraźnie poprawia wygląd cery. Badania in vivo potwierdzają wpływ cząsteczki kwasu mlekowego na pobudzenie syntezy papilarnego kolagenu skóry, dzięki czemu skóra robi się bardziej sprężysta. Niskie stężenia kwasu mlekowego działają nawilżająco, ze względu na swoje właściwości wiązania wody w wierzchnich warstwach naskórka. Kwas mlekowy (grupa AHA) stosowany w niskich stężeniach rozluźnia spoiwo międzykomórkowe. Zrogowaciałe komórki szybciej się złuszczają odsłaniając „młodsze”, jaśniejsze warstwy naskórka. Spłycają się zmarszczki zaś koloryt skóry staje się bardziej wyrównany. Pozbawiony warstwy zrogowaciałych komórek "młody" naskórek kilkakrotnie lepiej wchłania substancje odżywcze
 
 
Działanie:

  • przeciwzmarszczkowe
  • wygładzające
  • rozjaśniające
 


Cena: 35,00zł
Pojemność: 50ml
 
 
 
Składniki aktywne:
 
Krem zawiera trzy składniki, które mają znaczący wpływ na ładny wygląd skóry. Olej arganowy, kwas mlekowy (0,5%) i masło kakaowe - są naturalnymi składnikami o potwierdzonych właściwościach czynnych biologicznie. O działaniu substancji decydują badania naukowe lub długoterminowe doświadczenie w stosowaniu. Najprostsze, dobrze znane substancje często działają bardziej skutecznie niż te nowatorskie. Do takich składników należy m.in. kwas mlekowy.
 
 
Przeznaczenie:

Polecamy go do cery dojrzałej, zmęczonej i mieszanej. Na noc lub na dzień.


Skład:
 
aqua, argania spinosa oil, theobroma cacao glycerin, hydroxyethyl acrylate, sodium hyaluronate, lactic acid, sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, D-panthenol, trilaureth-4-phosphate caprylic/capric triglyceride, peg-7 glyceryl cocoate, phenoxyethanol, ethylhexylglycerine.
 

 

Moja opinia:
 
Krem zauroczył mnie swoją konsystencją. Przypomina mi trochę krem Vivetia, który kiedyś używałam. Konsystencja lekka mimo swej tłustości.
 
 

Stosowałam go na noc, bo zostawia delikatny tłusty film. Mimo że jest to tłusty krem, świetnie się wchłania i szybko. Od razu daje lekkie odczucie chłodzenia. Przy ostatnich upałach wręcz rewelacja.

Zapach przyjemny, delikatny bardzo.

W składzie świetne komponenty: olej arganowy i masło kakaowe, które działają na moją cerę również przeciwstarzeniowo. Trochę zdziwiła mnie zawartość kwasu mlekowego, ale tak niewielka ilość ma wpłynąć na wygładzenie naskórka.

Moja cera nawilżona w 100%. Rano wygląda na wypoczętą.

Używam go trochę ponad miesiąc i zużyłam go około połowy. Tak więc powinien starczyć spokojnie na 2 miesiące używania.

Ten krem na pewno trafia na listę moich ulubieńców.


 

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
 
  

Są też na FB TUTAJ.
 

Macie już swoich ulubieńców z Fitomed? Bo ja coraz więcej. I chcę jeszcze.

19 komentarzy:

  1. ważne, że krem działa i pasuje to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię produkty fitomedu za to, że to Polska marka, kosmetyki mają dobry skład i są tanie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się konsystencja tego kremiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się ten kremik, chyba wskoczy na moją listę życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słysze ;) być może sprobuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niebawem też będę musiała rozejrzeć się za kremem przeciwzmarszczkowym :( Ale taka nasza natura... Krem wydaje się być ciekawy :) Duży plus za wydajność i ładny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fany krem. Teraz wszyscy piszą o tym olejku arganowym bo podobno dobrze działa na skórę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po nieudanym eksperymencie z szamponem, przystopuję trochę z Fitomedem. Ale kremik ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie zaczynam swoją przygodę z szamponem i odżywką do włosów farbowanych tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szampon i odżywkę do włosów przetłuszczających się i byłam z nich zadowolona, szczególnie z szamponu.

      Usuń
  10. Bardzo fajny krem :) Podoba mi się jego konsystencja. Będę musiała się mu bliżej przyjrzeć ;)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fitomed podbija i moje serce-a właściwie ciało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tłusty film to zapewne przez zawartość olejku. Bardzo zachęcająco opisałaś ten krem, chętnie po niego sięgnę. W ogóle firma Fitomed coraz bardziej mnie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Potrzebuję czegoś takiego na upały!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.