czwartek, 18 lipca 2013

Plusssz Care Lekkie Nogi firmy Polski Lek S.A. - podsumowanie kuracji.

Dziś przyszła pora na podsumowanie mojej kuracji suplementem diety firmy Polski Lek S.A.:
Plusssz Care Lekkie Nogi




Opis produktu znajdziecie w moim wcześniejszym poście TUTAJ.

Cena: ok. 29,00 zł
Opakowanie zawiera 30 tabletek

Dawkowanie: 1 tabletka raz dziennie
Produkt dostępny w aptekach.
Właściwości i zastosowanie:


Suplement diety Plusssz Care Lekkie Nogi to innowacyjny preparat, którego zadaniem jest integralna i kompletna ochrona Twoich nóg przed objawami przemęczenia i obrzękami. Plusssz Care stymuluje syntezę uszczelnienia naczyń krwionośnych, wspierając funkcjonowanie obiegu żylnego. Wieloskładnikowa, addytywna formuła składająca się z wyciągu z ruszczyka, rutozydu, zmikronizowanej diosminy oraz kompleksu 10 najważniejszych witamin zapewnia skuteczność, jakiej oczekujesz od codziennej kuracji:
Ruszczyk - przyczynia się do redukcji obrzęków, przynosi ulgę i uczucie lekkości nogom.
Rutozyd - wpływa na poprawę elastyczności i wytrzymałości ścian żylnych.
Witamina C - wspiera prawidłowe funkcjonowanie naczyń krwionośnych.
Preparat nie zawiera cukru i może być stosowany przez diabetyków.

Skład:
Niacyna (EN) 2,4 mg (15 % RDA)
Witamina C 12 mg (15 % RDA)
Witamina E (α-ET) 1,8 mg (15 % RDA)
Kwas pantotenow 0,9 mg (15 % RDA)
Witamina B6 0,21 mg (15 % RDA)
Witamina B2 (ryboflawina) 0,21 mg (15 % RDA)
Witamina B1 (tiamina) 0,165 mg (15 % RDA)
Kwas foliowy 30 μg (15 % RDA)
Biotyna 7,5 μg (15 % RDA)
Witamina B12 0,375 μg (15 % RDA)
Zmikronizowana diosmina 200 mg
Ekstrakt z ruszczyka 50 mg
Rutozyd 40 mg


Moja opinia:


Preparat stosowałam przez okres miesiąca. Nie jest to zbyt długo, by móc ocenić jego działanie.

Zacznę od tabletki. Jest podłużna, średniej wielkości. Jak dla łatwa do połknięcia. Smaku nie wyczuwam. Zapach  lekki, typowo-lekowy.


Jeśli chodzi o działanie, to mogę powiedzieć, że nie czułam zmęczenia nóg wieczorami, choć bywało, że cały dzień spędzałam na nogach przebywając z moją córką na dworze.
Skład na pewno wpływa pozytywnie na naczynia krwionośne, choćby Diosmina. Jednak jej ilość w preparacie nie jest imponująca i wskazuje, że jest to preparat dla osób, które nie zmagają się jeszcze z żylakami, a raczej stawiają na ochronę nóg przed objawami przemęczenia i obrzękami.

Suplement otrzymałam od  Agencji PR WERNER i WSPÓLNICY, którą znajdziecie TUTAJ.


A jakie Wy stosujecie kuracje? Czy wystarcza Wam zbilansowana dieta?

21 komentarzy:

  1. takie coś to by i mi się przydało:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że ja nie mam uczucia ciężkich nóg... tylko w ciązy dokucząły mi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie podziałał po jednym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj teraz to ja mam uczucie ciężkich nóg,no ale jeszcze jakieś 2-3 tyg i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie sredni to specyfik...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już myślałam, że mojej mamie by się coś takiego przydało, ale ona niestety ma żylaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są środki o silniejszym działaniu, wystarczy spytać w aptece.

      Usuń
  7. muszę wreszcie wybrać się do apteki i przetestować na sobie.
    szczególnie podczas tych dni mam ciężkie nogi,

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie ! :)
    Teraz wiem czego szukać : )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A wczoraj właśnie zastanawiałam się czy kupić ten suplement :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W ciąży miałam uczucie ciężkich nóg, jednak teraz nie mam takiego problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciapy jedynie łapały mnie skurcze nóg, ale wtedy pomógł mi magnez.

      Usuń
    2. ja tez mialam skurcze nog - strasznie bolesne to bylo

      Usuń
  11. ja własnie zaczynam moj pierwszy suplement testowac :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię suplementy :) Zazwyczaj testuję te wyszczuplające i oczyszczające organizm.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polacy uwielbiają łykać tabletki. Może bym się skusiła, gdybym miała wrażenie, że moje nogi ważą po 100 kg jedna, inaczej nie ma mowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze sama bym coś takiego zjadła bo mam codziennie ciężkie noga a do tego żylaki wychodzą. Ale u mnie to chyba najpierw lekarz a potem tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że jest to dobry suplement dla osób, które wiedzą, że mogą się im zacząć problemy z nogami. Tym którzy już narzekają na nogi za pewne już nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.