poniedziałek, 1 lipca 2013

Post przesyłkowy...

Nazbierało mi się parę przesyłek, których Wam jeszcze nie pokazałam, dlatego dziś  taki post. Na początek przesyłka od Streetcom. Udało mi się załapać do pierwszej mojej Kampanii.




Trafiła mi się akcja dot. produktu Ariel, a dokładnie otrzymałam Kapsułki piorące tej marki.


Wszystkich, którzy też chcieliby zostać Ambasadorami Streetcom, zapraszam do rejestracji TUTAJ.

Ja zarejestrowałam się całkiem niedawno i już testuję.
***
Dalej wygrane na FB:

Na Luksja - dotyk piękna udało mi się zdobyć ich Nowość:
Mleczko pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała Luksja Care Pro Nourish/olej z pestek dyni
I na Herba Studio załapałam się na Pomadkę Tisane SunTime.Dodatkowo otrzymałam próbki bardzo przeze mnie lubianego Balsamu do ust Tisane oraz Balsamu do paznokci 2x5.
***
Kolejna przesyłki pochodzą z portalu Ekorodzice.pl 
Pierwsza, to wygrana w tamtejszym Konkursie - Kostka edukacyjna Domek na Drzewie.
Więcej zdjęć TUTAJ.

Oraz "Przygody leśnych skrzatów" Rafał Klimczak, czyli bajka o ekoludkach, której to recenzja pojawi się właśnie na portalu Ekorodzice.pl
Zapowiedź recenzji TUTAJ.



Portal polecam i zapraszam na ich strony TUTAJ.
***


No i w końcu coś do poczytania dla mnie:
"Prezydent von Dyzma" Marcin Wolski

Pozycja ta to jedna z Nowości Wydawnictwa ZYSK I S-KA, które znajdziecie TUTAJ.

Piszą o sobie:

Zysk i S-ka Wydawnictwo powstało w kwietniu 1994r. Aktualnie znajduje się w czołówce polskich wydawnictw. Wydaje kilkaset książek rocznie!

Misja: Jak mawiał Umberto Eco: "Kto czyta książki ten żyje podwójnie".
W ofercie Zysk i S-ka Wydawnictwa znajdziecie literaturę polską i obcą; książki historyczne, popularno-naukowe, podróżnicze, kryminały, science-fiction, fantasy, poradniki, beletrystykę, a także audiobooki.
Tak więc biorę się do czytania, prania i testowania :)
A co u Was z nowości?

25 komentarzy:

  1. Świetne przesyłki ) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta kostka edukacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości! Miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadkę tez mam nawet dwie :-)
    W streetcom to ja już miałam kilkanaście akcji, więc warto się tam zapisać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nigdy nie miałam nic na stret. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. też kiedyś testowałam kapsułki ze Streetcomu :D
    super paczuszki!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super przesylki, milego testowania, daj znac o tej pomadce z tisane; zapraszam na bloga, dopiero zaczynam, kosmetycznamarzycielka.blogspo­t.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa tej pomadki, bo Balsam Tisane jest świetny.

      Usuń
  8. Ariel, jedyny proszek dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne paczuszki, gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie przesyłki bardzo ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też lubię takie niespodzianki:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masa paczek! :) Kapsułeczki Ariela są super :) nie wiem jakim cudem ominęłam tę ankietę :P ale pomadka też świetna, w końcu słoneczko zaświeciło, to będziemy testowały :)

    Pozdrawiam, Magdalena z www.testandwrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponoc kapsulki sa lepsze od proszkow :) One najbardziej mnie zainteresowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wygrane o ekorodzice :)
    a kapsułki miałam kiedyś od koleżanki ale strasznie mocno pachną

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kapsułki sa bardzo interesujące, czekam na recenzje ;)
    Gratuluję wygranych i miłego czytania, testowania, prania życzę Mirago ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.