wtorek, 9 lipca 2013

Bajkowy przewodnik dla dzieci Sosnówka AD REM- recenzja.

Dziś trochę bajecznie i turystycznie, czyli recenzja pozycji od Wydawnictwa AD REM:


Bajkowy przewodnik dla dzieci Sosnówka
 

Opis:

Kolejny z serii bajkowych przewodników dla dzieci autorstwa Marii Nienartowicz. Polecamy kolejną wspaniałą pozycję dla naszych najmłodszych Czytelników oraz dla Rodziców, którzy chcą mądrze organizować dzieciom czas i zabawę.
Sosnówka - malownicza wioska turystyczno-wypoczynkowa, leży na pograniczu Kotliny Jeleniogórskiej i Pogórza Karkonoszy.


Autor: Maria Nienartowicz
Cena:  18,90 zł
format w cm: 12,5 x 21,5
oprawa: miękka, szyta
ilość stron: 60
wydawca: Wydawnictwo Poligrafia AD REM
rok wydania: 2009
ISBN: 978-83-61719-40-3

Moja opinia:
To już kolejny przewodnik od AD Rem, który Wam recenzuje. Wcześniej pisałam o Bajkowym przewodniku dla dzieci Szklarska Poręba TUTAJ.

Tu również całym oprowadzaczem jest Karkonosz, który dzieli się ciekawymi legendami o wspomnianej okolicy Sosnówki. Sposób opowiadania jest według mnie bardzo zachęcający dla dzieciaczków. Mogą czuć, że czeka ich świetna i ciekawa przygoda.

Nie brakuje w przewodniku kolorowych ilustracji krasnali oraz profesjonalnych zdjęć ukazujących piękno miejsca.

Tu do przewodnika również dołączony został mały notesik i kredki dla naszego malucha, by mógł np. narysować podczas zwiedzania, co akurat wydało się interesujące, czy pokolorować specjalne kolorowanki w przewodniku.
Nie zabrakło oczywiście szczegółowej mapy z wyróżnionymi szlakami, bo bez mapy ani rusz :)

Nie raz słyszałam o Sosnówce, ale jeszcze nigdy tam nie byliśmy. Dzięki temu przewodnikowi na pewno zaplanujemy wycieczkę w to miejsce. Zwłaszcza, że znaleźliśmy również w pobliżu Ruiny Zamku Księcia Henryka - a już myśleliśmy, że wszystkie zamki w okolicy zostały przez nas zwiedzone.

Bajkowy przewodnik to świetne rozwiązanie dla całej rodziny: opowiadania, kolorowanki, gry dla dzieci, a dla dorosłych mapa, zdjęcia i rzeczowe opisy zwiedzanych miejsc.



Obecnie do każdego innego Przewodnika - Sosnówka GRATIS.
Więcej informacji o aktualnej ofercie AD Rem znajdziecie TUTAJ.

Korzystacie z przewodników? U mnie w domu jest ich już kilka.

9 komentarzy:

  1. Też mamy tę książeczkę. Super pomysł z tymi zadaniami i mini kredkami. Może się kiedyś wybierzemy

    OdpowiedzUsuń
  2. może kiedyś i ja ją będę posiadać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. może dzięki niemu uda mi się zaszczepić mojej córeczce chęć zwiedzania.

      Usuń
  4. Dzieciaki by się ucieszyły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnio tak przyszłościowo przeglądałam książeczki dla dzieci, przy niektórych sama miałam zawał serca jak te krzywe "gęby" widziałam, bo inaczej nie da się tego nazwać, wszystkie dobrze ilustrowane przewodniki i książeczki są na wagę złota :) zapraszam na konkurs, do wygrania ciuszki :) http://dreams-amaze-me.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmall-clothes-to-win.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.