piątek, 14 grudnia 2012

Zagubiony TAG Liebster Blog

Zostałam oTagowana przez Monikę dobrze już mi znanym Tagiem:
 
 


A oto kilka pytań:
1. Jak masz na imię i ile masz lat?
Miraga :)

 
2. Masz dzieci? Jak tak to jakie mają imiona i w jakim są wieku?
Córeczkę, która ma niespełna 3 latka.

 
3. Czy jest jakaś książka dla dzieci, którą przeczytałabyś jeszcze raz, teraz?
Nie

 
4. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyków?
Ostatnio lubię kosmetyki Vivetia linię Herbs Concentiates

 
5.Jakie masz plany na święta?
Wigilia u siebie i odwiedzę też rodziców.

 
6. Danie, bez którego nie wyobrażam sobie świąt, to...
Uszka z grzybami mojej mamy, a na moim stole musi być ryba po grecku.

 
7. Święta w moim domu pachną
No chyba tą rybką po grecką i sernikiem.

 
8. Jeśli przyprawy, to tylko...
Używam wielu, moje ulubione to bazylia i zielone chilli jalapeno

 
9. Co byś chciała znaleźć pod choinką?
Może nowy telefon, bo mój już ma parę latek.

 
10. Od kiedy prowadzisz bloga?
od 05.2012.

 
11. Dlaczego prowadzisz bloga?
Dla przyjemności.
Może nie na wszystko odpowiedziałam do końca, choć wiele z Was i tak wie ile mam lat, czy jak mam na imię :)
Nie Taguję nikogo, bo ten TAG już wiele blogów odwiedził.
Pozdrawiam.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.