poniedziałek, 24 grudnia 2012

Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejem argonowym Marc Anthony - recenzja.

Dziś recenzja produktu do włosów w ramach wciąż trwającej na moim blogu Akcji: Grudzień miesiącem SPA dla włosów.
Tym razem będzie to kosmetyk otrzymany od SEANSE AND BODY:
 
Odżywka rewitalizująca z marokańskim olejem argonowym
(Argan Oil Conditioner) Marc Anthony
 



 
 
Czytamy na opakowaniu:
 
Natychmiastowy efekt lśniących, miękkich i wygładzonych włosów. Wzbogacona olejem arganowym, kreatyną i olejkiem z pestek winogron. Kompleksowo odżywia, głęboko nawilża i wzmacnia. Podkreśla kolor i zabezpiecza włosy przed puszeniem.
 
 
Cena: około 40,00zł
Pojemność: 250ml
Producent: Marc Anthony Cosmeticd Inc.
Made in Kanada
 
 


Sposób użycia:

Po umyciu szamponem z tej samej serii, delikatnie wmasuj w wilgotne włosy. Spłucz zimną wodą, aby domknąć łuski włosów.

 
Skład:
 
 
 
 
Moja opinia:

Konsystencja biała. Po nałożeniu trochę tłustawa - znać, że jest w niej olejek.
Zapach szczególnie ulatnia się podczas nakładania odżywki na włosy. Bardzo przyjemny, na pewno nie duszący. Coś z nutą orientalną, tak mi się kojarzy.
Już podczas spłukiwania jej wodą czuję, że włosy stały się jedwabiście gładkie i miękkie. Płuczę według zaleceń zimna wodą. Jednak pomimo tego zauważyła, że przy używaniu tego produktu włosy szybciej się przetłuszczają. To jeden minus.
 
A teraz plusy:
- włosy miękkie
- włosy gładkie
- ładnie błyszczą
- ładniejszy naturalny skręt włosów
- dobrze się rozczesują.
 
Gdy użyłam prostownicy do włosów zauważyłam, że naprawdę świetnie lśnią. Efekt uzyskałam jak po masce, a wystarczyło odżywkę nałożyć tylko na chwilę po u myciu włosów.
 
Jeśli chodzi o puszenie się włosów, to jest trochę lepiej. Niestety jednak nie do końca.
Na drugi dzień nadal są miękkie, dobrze się rozczesują, choć już trochę gorzej niż pierwszego dnia.

Ogólnie jestem zadowolona z odżywki i chętnie będę stosować ją dalej. Cena wysoka, ale marka renomowana, więc pewnie to dlatego.
 


Całą ofertę produktową SEANSE AND BODY znajdziecie TUTAJ.

 




 
Produkt do testowania otrzymałam za pośrednictwem firmy Get in Touch.
 
 
 

Używacie jakieś produkty marki Marc Anthony?
Polecacie coś?

3 komentarze:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.