piątek, 28 grudnia 2012

Nagroda od Royal Brand.

Krótko przed świętami udało mi się wygrać nagrodę pocieszenia na profilu FB firmy Royal Brand.
Dziś przesyłka została do mnie dostarczona.
 
Niespodzianką okazała się:

Mieszanka przypraw do kurczaka po węgiersku
 

Po zapoznaniu się ze składem mieszanki (suszona cebula, suszone pomidory, suszona papryka czerwona, papryczka chilli) jestem zadowolona z tej przyprawy. Na pewno znajdzie zastosowanie w mojej kuchni.
 

A co tam w Waszych skrzynkach pocztowych?
Na mnie wciąż czeka jeszcze jedna przesyłka na poczcie. Ciekawe co tam się skrywa?

8 komentarzy:

  1. kurczaka w kazdej postaci moglabym jesc;) ja dostalam dzis paczke od ulubionej kolezanki z Youtube:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest, bardzo naturalny skład kosztem terminu przydatności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba bedzie ciekawa ta przyprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam na te przyprawy od dwóch miesięcy i juz przestałam się łudzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. No to na obiadek kurczaczek :) Właśnie sobie przypomniałam, że w lecie też coś wygrałam na Fb do przyprawiania ale nadal tego nie mam (ani przypraw ani już FB) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo szybko wysłali. Tylko poczta trochę przetrzymała.

      Usuń
  6. Bardzo lubię przyprawy Royal.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.