sobota, 29 grudnia 2012

Collagen for WOMEN - kuracja zakończona.

Od firmy Ekosfera24.pl otrzymałam do przetestowania:
 



Informacja o produkcie od producenta:
 
Collagen dostarcza niezbędnych elementów do regeneracji włókien kolagenowych w Twoim organizmie dzięki czemu w widoczny sposób:

  • wzmacnia skórę, włosy i paznokcie
  • spłyca zmarszczki, opóźnia proces starzenia się skóry
  • nawilża i ujędrnia skórę od wewnątrz, redukuje cellulit
  • przeciwdziała wypadaniu włosów
  • wzmacnia i wspomaga porost rzęs
  • redukuje oznaki zmęczenia skóry
  • stanowi naturalna barierę chroniącą przed szkodliwymi działaniami promieni słonecznych
  • łagodzi bóle zwyrodnieniowe stawów
  • regeneruje tkankę chrzęstno-stawową
  • pomaga w procesie odbudowy tkanki łącznej i kostnej,

 

Cena: 99,00zł
Waga: 100g
Wyprodukowane dla:  Almaris Sp. z o.o.
 
 
Sposób użycia:

Sypka i bezsmakowa formuła produktu pozwala na wszechstronne zastosowanie w codziennej diecie np.: jako dodatek do koktajli lub jogurtu. Zalecana dzienna dawka to 5g co stanowi 1-2 łyżeczki preparatu.
 

Skład:
 
Hydrolizowane enzymatycznie białko kolagenowe.
 
 
 
Moja opinia:

Przez około 20 dni do mojego śniadanka dodawałam dwie łyżeczki tego preparatu.  Głównie lądował w misce z mlekiem i płatkami kukurydzianymi, czasem w jogurcie. Smak raczej neutralny, więc nie zaburzał smaku potrawy. Na żołądek również nie miał żadnych oddziaływań.
Na pewno jego forma jest bardzo wygodna, zwłaszcza dla wszystkich, którzy nie lubią połykać tabletek i kapsułek.
Teraz efekty. Hm... Myślę, że taki krótki okres używania nie jest wystarczający, by powiedzieć czy i na co zadziałał. Mój stan skóry jest dobry, ale czy miał na to wpływ również ten produkt, tego nie wiem.
Oczywiście trzeba przytoczyć tu, że kolagen działa ogólnie przeciwstarzeniowo na organizm. I ja myślę, że taki produkt można stosować profilaktycznie, zwłaszcza, że nasz organizm po 25 roku życia zmniejszają swoją naturalną produkcję collagenu.
Wgłębiłam się też trochę w tematykę collagenu TUTAJ i dowiedziałam się, że wyróżniamy kilka rodzajów kolagenu. Warto przy wyborze takiego suplementu zwrócić na to uwagę.
 
Cały asortyment Eksfera24.pl znajdziecie TUTAJ.

 


Polecam tą stronę, bo można tam znaleźć wiele świetnych produktów EKO.



A jak u Was z takimi produktami? A zwracacie uwagę, czy dany produkt pochodzi np. z upraw rolnictwa ekologicznego?

7 komentarzy:

  1. wow... zaintrygowałaś mnie.. kolagen do jedzenia... baaardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolagen, kolagenem, ale za to jak pieknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hm... za taką cenę to i po 20 dniach chciałabym widzieć chociaż minimalne działanie jednak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowany jak upominek, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda pięknie, byłam przekonana , że to kosmetyk :). Jakoś do mnie nie przemawia - za taką cenę fajnie by było zobaczyć szybko jakiś rezultat. Tyle, że jak się ma ładną i gładką buźkę to czego tu oczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ... kolagen z płatkami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.