poniedziałek, 31 grudnia 2012

Akcesoria kosmetyczne AnnCo - opinia.

Przejrzałam swoje wszystkie akcesoria kosmetyczne otrzymane od AnnCo i znalazłam jeszcze kilka, które nie zostały zrecenzowane na moim blogu.





Są to:

- gąbki kosmetyczne PUF-427
 
 
- rzęsy kępki RK-2
 

- termoloki WT-21/10
 



Cena:

gąbki: 2,45zł za 8szt
rzęsy kępki: 8,80 zł za 60szt dł. 10 mm
termoloki: 5,20zł za 10szt wałków Ø 21 mm
 

 
Moja opinia:
 
Zacznę chyba od gąbeczek.
 
 
 
 
 
Są to lateksowe gąbeczki w kształcie kwiatka. Używam ich obecnie do rozprowadzania na twarzy kremu BB i fluidów, czy bazy pod makijaż. Gąbki są bardzo wygodne i praktyczne w użyciu. Na pewno dokładniejsze niż moje palce i przede wszystkim bardziej higieniczne.
 
Kolejny produkt to rzęski.
 
 
 
 
Miałam oddać siostrzenicy, ale postanowiłam wypróbować. Oczywiście nie miałam zamiaru wyklejać sobie całych rzęs, ale jedynie dokleić taką jedną na samym końcu.
Jednak na razie to ciągle jest w moich planach. Rzęski są delikatne, więc po wytuszowaniu powinny wyglądać dość naturalnie. Jest też możliwość dobrania dla siebie odpowiedniej długości.
 
No i na sam koniec zostawiłam sobie termoloki. Również nigdy wcześniej nie używałam. Zresztą obecnie to raczej używam prostownicy, by pozbyć się moich kręciołków. Ale kiedyś na specjalne wyjścia kręciło się włosy gorącą lokówką, więc na pewno na jakieś sylwestrowe wyjście ich użyję.
W tym roku siedzę w domu, ale mam nadzieję, że następnym razem gdzieś się wybiorę i je zastosuję.
 

Całą ofertę produktową firmy AnnCo znajdziecie TUTAJ.
 
 
 
 
Są również na FB TUTAJ. Zapraszam, co jakiś czas są tam konkursy, w których oczywiście nagrodami są akcesoria kosmetyczne.

 
A jak u Was? Znajdę któryś z produktów? Coś Wam się przydaje z mojego dzisiejszego przeglądu akcesoriów kosmetycznych?
Może na sylwestrową noc?

10 komentarzy:

  1. mi i tak najbardziej te gabeczki się podobowają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gąbeczki są świetne mi serduszka przypominają nie kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy fajnie wyglądają nie próbowałam nigdy takich. Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze mam zapas takich gąbeczek w kosmetyczce :) jakby mi się nie chciało używać pędzla do podkładu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gąbeczki są bardzo przydatne, polecam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny blog zapiszę sobie i dołączę do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygodnie sie nimi naklada podkład

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.