poniedziałek, 10 grudnia 2012

Antyoksydacyjny Żel do mycia i demakijażu twarzy VIVETIA - recenzja.

U mnie kolejny produkt antyoksydacyjny firmy Vivetia. Tym razem otrzymany od sklepu internetowego Ekosfera24.pl:
 

 


 
Czytamy o nim:
 
Niezwykle bogaty w Olejek Rokitnikowy Antyoksydacyjny Żel do mycia i demakijażu twarzy, który skoncentrowany jest na oczyszczaniu skóry, ochronie przed działaniem wolnych rodników, nawet jeśli jest ona skłonna do alergii i podrażnień.
Poczuj na własnej skórze antyoksydacyjną moc Olejku Rokitnikowego, Gotu Coli, Omega 3 i Białej Herbaty. Zapewnij skórze tarczę antybakteryjną
(Prebiotyk i Kwas Mlekowy), która ochroni ją przed bakteriami.
Daj się zaskoczyć niebanalnym, lekko pomarańczowym kolorem Żelu (wynik zastosowania w żelu rokitnika) oraz neutralnym, odprężającym zapachem.
 
 
Cena: 21,00zł
Waga: 150g
Producent: Vivetia Sp. z o.o.
Marka: Herbs Concentiates
 
 

Skład:
 
 
 
Moja opinia:

Żel od razu przypadł mi do gustu. Z tej serii używałam już krem do twarzy na noc, z którego byłam bardzo zadowolona.
Podobnie jest z tym żelem, ma bardzo ładny delikatny zapach. Wystarczy jego naprawdę niewielka ilość, by dobrze umyć twarz i szyję.
 
 
 
Dla mnie pieni się wystarczająco, ale dopiero na twarzy i nie na biało. Piana jest bardzo mięciutka, delikatna i nie podrażnia oczu. Skład naturalny i bardzo bogaty, to co ostatnio bardzo lubię.
Żel jest bardzo wydajny. Używam go codziennie wieczorem. Czuję, że bardzo dobrze oczyszcza moją skórę i wcale jej nie wysusza. No i ważne jest dla mnie również jego działanie antyoksydacyjne.
Antyoksydacyjny znaczy przeciwdziałający utlenianiu się pierwiastków i związków chemicznych, czyli posiadający zdolność neutralizacji wolnych rodników. A więc żel działa również  przeciwstarzeniowo.
Wiem, że to kolejny produkt, którym zachwycam się w 100%, ale jak mam kosmetyk naturalny, to trudno mi znaleźć w nim jakieś wady.
 
 
Produkt ten można nabyć w sklepie internetowym Ekosfera24.pl TUTAJ.
 
 
 
 
A jakie Wy naturalne kosmetyki ostatnio używaliście?

8 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że nie wysusza.
    A co do zabawy, zrobiłam coś bardzo nieedukacyjnego, kupiliśmy TV z Youtube i teraz godzinkę rano i godzinkę popołudniu mam dla siebie-zobaczymy jak to się sprawdzi, troszkę źle robię, bo nie miała oglądać tv, no ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  2. to dobrze, ze kosmetyk spisal sie w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kosmetyk jest świetny:) bardzo mi przypadł do gustu. Nie wysusza skóry i jest bardzo dobry dla niej i wydajny! polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam taki i szcezre polecam ! Warto

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z nim jeszcze, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii krem na noc, marka godna polecenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkaliśmy się z tą firmą w ogóle.
    Wydaje się całkiem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.