sobota, 1 grudnia 2012

Bolsius Aromatic dyfuzor zapachowy - opinia.

Swoją aromatyczną przygodę z produktami marki Bolsius zacznę od:
 
Bolsius Aromatic dyfuzor zapachowy:
bolsiuis AROMATIC sugar&spice*arome d'orient - cynamon
 


Informacja od producenta:
 
Dyfuzor o zapachu cynamonu. Opakowanie zawiera olejek zapachowy o poj. 45 ml i 8 patyczków. Zapach wystarcza na 4-6 tygodni.
 
 
Cena: 17,90 - 22,90zł
Pojemność: 45ml + 8 patyczków
 
 
Moja opinia:
 
Traktuję ten dyfuzor zapachowy zarówno jako odświeżacz powietrza, jak i jako dekorację.
Po całym domu roznosi piękny delikatny zapach cynamonu. Ale nie tylko kojarzy mi się z domowymi wypiekami, ale również z mleczną krówką. Przybliża mnie do samych miłych wspomnień.
Jeśli chodzi o prezencję, to bardzo ciekawie wygląda na półce. Stwarza taki ładny, niebanalny nastrój. Ładna buteleczka z bezbarwnym płynem, a w niej 8 patyczków. Niestety z racji mojej wszędobylskiej córeczki wylądował wysoko na szafie.
Możliwe, że wystarczy na 4 lub więcej tygodni, bo używam go ponad tydzień, a płynu niewiele ubyło.
 
 
Myślę, że jest to również dobry pomysł na prezent i wcale niedrogi.
 

Produkty Bolsius są głównie dostępne w sieciach takich jak: Rossmann, Leroy Merlin, Empik, Real, Obi, Carrefour, Almi Decour.
Widziałam też w niektórych sklepach internetowych.
 
Więcej informacji o produktach Bolsius znajdziecie TUTAJ.
 
 

 

A jakie Wy odświeżacze powietrza stosujecie?
I jakie zapachy preferujecie?


A chętnych zapraszam do polubienie mjego profilu na FB TUTAJ :)

 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam aromaterapię :P a zimą szczególnie brakuje mi słodkich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie nie używam odświeżaczy, jak już coś to świece zapachowe, dzieciaki nie lubia zapachu odświeżaczy, młodzsza ciągle kicha od niego...

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham aromaterapię, ja jakiś czas temu dostałam od Perfum do domu, 2 zapachy, po prostu rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Air Wicka pomarańczowego :) Pachnie intensywnie jak prawdziwa pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam o zapachu wanilii i pachnie pieknie mam mieszkanie ok 40 m2 i po kilku chwilach zapach jest w calym domu. polecam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.