środa, 19 grudnia 2012

Pieczywo GRANEX zawiera BŁONNIK z dodatkiem orkiszu i ziół - śniadanko.

Dziś u mnie śniadanko - na chrupko.
Użyłam do niego produktu firmy GRANEX:
 
Pieczywo GRANEX zawiera BŁONNIK z dodatkiem orkiszu i ziół
 

 
Kilka informacji o produkcie:
 
Pieczywo Zawiera Błonnik charakteryzuje się unikalną na naszym rynku, bardzo wysoką zawartością błonnika pokarmowego. Jest to błonnik rozpuszczalny o właściwościach proebiotycznych, regulujący działanie układu trawiennego. 100 g pieczywa zawiera 13,8 g błonnika, co sprawia, że jedna jego kromka zapewnia ok. 3% dziennego zapotrzebowania organizmu na ten składnik. Jest to również pieczywo lekkie charakteryzujące się wyjątkowo niską kalorycznością
 

Waga: 140g
Producent: Granex Sp. z o.o.
www.granex.pl
 
 
 
Skład surowcowy:
 
 
 
Moja opinia:
Tym razem przyszła pora na Pieczywko z dodatkiem orkiszu i ziół prowansalskich.
Jest bardzo chrupkie, smaczne. Trochę może zbyt słone, ale jak jemy je z czymś dodatkowo, to ten smak już jest akurat.
Przyrządziłam sobie pieczywko z twarożkiem z dodatkiem śmietany i pokrojonej cebulki. Super śniadanko. Zdrowo i smacznie od rana.
 
 

Produkt testowała za pośrednictwem profilu na FB Uwaga Zrzucam, których znajdziecie TUTAJ.

 

A jak u Was w domku są produkty Granex?
Mój ulubiony to Pieczywo zawiera BŁONNIK klasyczne.

7 komentarzy:

  1. Takie śniadania to ja rozumiem :) zdrowo i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie jem tez twarozek tyle, że ze szczypiorkiem i zwykłym chlebkiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. moze i ja sobie takie lekkie sniadanko zrobie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej podchodzi samo to pieczywo bez dodatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zaś najlepiej smakują na słodko, najlepiej pokruszane z dodatkiem bakalii i miodu.

      Usuń
  5. Uwielbiam te wafle :) już połowę zjedliśmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.