środa, 20 grudnia 2017

Skrzydła Anioła DIY

W przedświątecznym sprzątaniu, robieniu zakupów, poszukiwaniu prezentów musiałam przygotować strój anioła dla mojej córki. Okazuje się, że szkoła to jednak nie tylko nauka, tylko wiele innych aktywności. Tym razem będzie to wspólne kolędowanie, a dzieci wystąpią w roli aniołków.

Słabo u mnie z kreatywnością i pomysłami, więc przeszukałam nieco internetu. W taki oto sposób trafiłam na DIY: Jak zrobić skrzydła anioła TUTAJ i z tego skorzystałam.

To co było mi potrzebne:
  • duże tekturowe pudełko
  • białe kartki A4
  • klej Magic
  • nożyczki
  • dwie wstążeczki.
Wycinamy z tektury skrzydła, sklejamy je. Za pomocą dodatkowej tektury łączymy je precyzyjniej i montujemy dwie wstążki. Wycinam też papierowe pióra, którymi obklejam cały skrzydlaty stelaż. I gotowe.

To wszystko znalazłam w domu i w ciągu jednego wieczoru udało mi się stworzyć takie oto skrzydła anioła. Sposób wykonania dość prosty i nie wymaga jakiś specjalnych nakładów finansowych. 

Jeśli tylko potrzebujecie stworzyć strój aniołka na kolędowanie, na Jasełka, a może na bal karnawałowy, to śmiało skorzystajcie z powyższego pomysłu na skrzydła. Jak mi się udało, to spokojnie dacie radę i Wy je wykonać.

14 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.