poniedziałek, 17 marca 2014

Solankowa kąpiel

By częściej znaleźć dla siebie czas na relaksująca kąpiel zamiast szybkiego prysznica wybrałam z BingoSpa Solankę z minerałami Morza Martwego z centellą i morszczynem

Solanka BingoSpa z karnalitową solą z Morza Martwego to najwyższej jakości sól do kąpieli kosmetycznych i wspomagania leczenia wielu schorzeń.

Udowodniono, że zawarty w solach Morza Martwego magnez wchłania się przez skórę w trakcie kąpieli. Magnez, jak wykazują badania, posiada właściwości kojące i antydepresyjne. Skuteczność kąpieli przeciwdepresyjnych w solance z Morza Martwego tłumaczy się właśnie bardzo dużą zawartością magnezu.

Zastosowania kosmetyczne solanki BingoSpa z solą karnalitową (kąpiele solne, maseczki i okłady, peelingi solne):
- odżywianie i regeneracja skóry,
- oczyszczanie porów skóry, 

- optymalizacja metabolizmu komórek skóry,
- usuwanie obumarłego naskórka i odżywianie skóry, 

- zaleczanie trądzików, kuracje antycellulitowe,
- likwidacja rozstępów,
- likwidacja tendencji przetłuszczania się skóry / problemy z cerą,
- kuracje poprawiające kondycję włosów i likwidujące łupież (maseczki na włosy),
- likwidacja problemu pękania skóry pięt



Cena: 9,00zł
Waga: 550g
Producent: Bingo spółka Jawna



Aktywne składniki:


Ekstrakt z centelli i morszczynu stymuluje komórki tkanki łącznej do syntezy kolagenu i elastyny, pobudza krążenie i działa przeciwobrzękowo. Zawarte w morszczynie sole mineralne, z których najważniejszą jest jod, wzmagają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej, co powoduje eliminację nadmiaru wody z tkanek oraz redukcję złogów tłuszczowych. Składniki organiczne -  kwas alginowy, fukoidyna i laminaryna - zwiększają elastyczność skóry i działają przeciwzapalnie.




Skład:


 
Moja opinia:
 
Czytając opis produktu okazuje się, że taka solanka może mieć wiele zastosowań. Ja wypróbowałam ją na kilka sposobów. Ale zanim do tego dojdę, to wytknę jedną wadę produktu, czyli opakowanie. Jest plastikowe i już podczas transportu się odkręciło. Nijak pokrywka się nie trzyma słoiczka. Łatwo jest wysypać niechcący zawartość.


Oczywiście soli użyłam przede wszystkim do kąpieli. Przyjemnie jest czasem tak po prostu posiedzieć w wannie. Zapach żaden nie był wyczuwalny, zresztą później używałam ją także w połączeniu z Kąpielą borowinową tej marki. Dla mnie to przede wszystkim relaks, ale mam też nadzieję, że dodatkowo odżywienie dla mojej skóry dzięki minerałom zawartym w solance. Nie spodziewałam się efektu wyszczuplenia, ani też taki efekt mi nie jest potrzebny, więc tego działania nie ocenię.

Raz użyłam również solanki do zrobienia sobie peelingu. Zazwyczaj wolę łagodne zdzieraki, ale tym razem z połączenia solanki i olejku powstał dość mocny. Skóra oczywiście stała się od razu gładsza.

Zaciekawił mnie pomysł użycia tego produktu do maseczki na włosy, ale w końcu się nie odważyłam. Jednak moja skóra głowy nie zawsze lubi eksperymenty.

Podsumowując solanka zapewnia przede wszystkim relaks i czas tylko dla mnie, i to chyba najważniejsze.

Całą ofertę BingoSpa znajdziecie TUTAJ.

http://www.bingosklep.com/

Są też na FB TUTAJ.



Stosujecie sole do kąpieli? Macie swoje ulubione?

24 komentarze:

  1. Nie stosują soli, bo mam prysznic- bardzo nad tym faktem ubolewam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię różnego rodzaju specyfiki do kąpieli a ta sól wygląda bardzo fajnie zresztą sole goszczą u mnie już dłuższy czas i jeszcze nie znalazłam takiej ,która nie spasowałaby mi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. solankowe kąpiele to coś co ostatnio bardzo polubiłam :) tej soli nie miałam jeszcze, ale napewno wypróbuje ją kiedys:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię kąpiele z takim dodatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wanny nie mam, więc kąpiel odpada, ale używam takiej grubej soli własnie do peelingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam, ale i tak z braku czasu biorę przeważnie szybki prysznic.

      Usuń
  6. Solanki bardzo lubię, moja skóra także, ale stosuję je zazwyczaj tylko do kąpieli, szkoda że opakowanie zawodzi, jakby nie patrzeć jest ważnym szczegółem :) Właśnie kupiłam sobie solanki w płynie od Joanny, wypróbuję, ale zapachy mają bardzo przyjemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wanny u mnie brak, ale gdybym miałam, to chętnie relaksowałabym się w takiej solance.

    OdpowiedzUsuń
  8. używałabym wyłącznie jako peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i właśnie za te właściwości relaksacyjne kocham takie solanki, wanna górą !!!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że opakowanie pozostawia trochę do życzenia :)
    Ale sama solanka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam tego typu produktu :) Zaciekawiła mnie ta solanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa :) muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowaliśmy żadnej solanki:)
    MArkę lubimy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo się słyszy o Bingo SPA, a powiem szczerze, że jeszcze nic nie miałam z tej firmy. Muszę nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich lubię, choć wiele produktów to także zwyklaczki.

      Usuń
  15. Solanki nie miałam i raczej nie wypróbuję ponieważ nie mam wanny. Ale lubię kilka produktów tej marki, np. peelingi błotne do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  16. A to ciekawy pomysł z tą solanką...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.