wtorek, 25 marca 2014

Zestaw Borowinowy od BingoSpa

Kolejna partia kosmetyków BingoSpa, tym razem:
Zestaw nr 5 Borowinowa pielęgnacja 



Cena: 28,00zł
Producent: Bingo spółka Jawna


Borowinowy żel pod prysznic BingoSpa

Preparat zawiera wyciąg borowinowy o zwielokrotnionej ilości kwasów humusowych i soli mineralnych.
Działa kojąco i łagodząco na dolegliwości skóry.

Pojemność: 300ml


Skład:




Kąpiel borowinowa Forte BingoSpa

Preparat zawiera wyciąg borowinowy o zwielokrotnionej ilości kwasów humusowych i soli mineralnych. W cieple kąpieli składniki wyciągu borowinowego są łatwo przyswajane przez organizm, a skórze nadają wyjątkową gładkość, oczyszczają z toksyn oraz przywracają jej prawidłowe funkcje i zdrowy wygląd. Borowinową Kąpiel poleca się w schorzeniach narządów ruchu.
Działanie przeciwbólowe i przeciwzapalne borowiny wykorzystywane jest wspomagająco w chorobie zwyrodnieniowej, chorobie reumatycznej, po urazach lub przy przeciążeniu narządów ruchu. Borowinowa Kąpiel zmniejsza obrzęki stawów i łagodzi zmiany zapalne. Kąpiele poleca się w zmianach dotyczących kilku stawów lub całego organizmu.

Pojemność: 1000ml

Skład:



Mydełko borowinowe z miłorzębem 


Wyciąg z borowiny przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu się skóry, a Miłorząb - (Ginkgo Biloba) zawiera aktywne substancje zmniejszające napięcia naczyń krwionośnych i pobudzające krążenie powodując zdrowy wygląd skóry dłoni.

Pojemność: 500ml

Skład:




Moja opinia:

Swoją opinię zacznę od żelu pod prysznic, który najbardziej przypadł mi do gustu. Ma piękny oczywiście kolor jak i pozostałe kosmetyki z tej serii. Butelka zamykana na kilk.

Bardzo dobrze się pieni, ładnie pachnie. Lekko słodkawo. Zapach jest delikatny i chwile utrzymuje się na ciele. Dobrze oczyszcza skórę. Również nie wysusza jej, choć zawsze po jego użyciu i tak używam dodatkowo nawilżacza w postaci balsamu bądź masła do ciała. 

Kolejny produkt to płyn do kąpieli. Tu już dość nielubiona forma zamknięcia, czyli nakrętka. Zapachowo podobny do żelu. Konsystencja jednak rzadsza, w sumie najrzadsza z tych trzech kosmetyków. Niewiele go potrzeba, by uzyskać fajną pianę podczas kąpieli. W dodatku dość długo się utrzymuje. Używam go do kąpieli wraz solanką, by mieć chwilę relaksu dla siebie.


No i mydło w płynie. Ręce myje dobrze, uzyskujemy też sporą pianę. Przypadło do gustu szczególnie mojej córeczce, która dzięki wygodnej pompce może sama z niego korzystać. Jeśli chodzi o zapach to jednak jak dla mnie jest on tu zbyt intensywny i zbyt długo wyczuwalny. Choć moje dziecko się nim zachwyca i co rusz wącha swoje rączki ;)

Ogólnie produkty dość dobre, no może mydło takie średnie. Ale ogólnie ciekawy zestawik, choć nie potrafię ocenić wpływu borowiny na moją skórę.




Całą ofertę BingoSpa znajdziecie TUTAJ.

http://www.bingosklep.com/


Są też na FB TUTAJ.


A co u Was obecnie z BingoSpa?

33 komentarze:

  1. Wygląda interesująco, być może kiedyś skuszę się na żel pod prysznic, ale chwilowo mam bana na zakupy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. tak myślałam o szamponie i żelu pp z tej serii do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  3. oj mydło w płynie to coś dla mnie
    zakupię go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas sprawdza się, bo córcia jest bardziej samodzielna. Choć z drugiej strony czasem tyle go zużywa, to nawet nie wiem, czy coś jest wydajne, czy też nie.

      Usuń
  4. Gratulacje ;) Produkty prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też żel przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam już kilka pochlebnych recenzji o nim.

      Usuń
  6. Fajnie wyglądają te produkty razem, ja poznałam ostatnio jedynie żel borwinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sobie kupić taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam produkty do kąpieli od Bingospa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel pod prysznic wydaje mi się być najciekawszą propozycją z całej trójki. Jestem ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie wszystkie chciałabym, niestety mam zbyt duże zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw;) zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda kusząco, jestem ciekawa zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie prezentuje się ten zestaw, ale ja obecnie mam tyle kosmetyków do kąpieli, że nie wiem kiedy je wszystkie zużyję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosmetyki pod prysznic schodzą szybciej, bo używam z mężem i jeszcze do pracy mu oddaje ;)

      Usuń
  14. Ta seria borowinowa już mnie kusi od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. borowina:d cos dla mnie, uwielbiam takie zapachy i chetnie sie skusze:0
    pozdrawiam
    i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa seria.Zazdroszczę testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi kosmetyki borowinowe kojarzą się z nieco innym kolorem - na pewno nie z taką czerwienią. Chyba, że ktoś pomylił żurawinę z borowiną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racje. Nawet borowina od swego koloru bywa nazywana "czarnym złotem".

      Usuń
  18. Cała ta seria borowinowa mnie kusi :) a najbardziej chyba ta kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przekonuje mnie BingoSpa w dalszym ciągu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.