środa, 26 marca 2014

Och, chwalę się

Dawno już nie było postu przesyłkowego, a więc dziś chwalipięctwo.  



Zacznę od przesyłki od Fitomed. W ramach stałej współpracy wybrałam dla siebie kolejne produkty:

Mój krem nr 5 arganowy
Różany płyn do cery suchej



Dalej Farmona w pięknym słoiczku:
Peeling cukrowy do ciała Lawendowe Ukojenie AROMATERAPIA MAGIC SPA




100% naturalne mydełka Prosto z natury, które już są w użyciu:
Mydło z borowiną i bursztynem
Mydło dla dzieci 



Świetny kosmetyk wygrany po akcji testowania na FB Cashmere
Baza wygładzająca Cashmere 3D



Wygrana na blogu Świat Recenzji:
Książeczka dla córeczki "Leon i jego nie-zwykłe spotkania. Wyprawa na zamek" oraz cień do powiek. Otrzymałam również dodatkowo miłą niespodziankę - Maskę nawadniająca Dermedic, którą bardzo lubię ;)



Jeszcze dzisiejsza przesyłka, wygrana na FB JellyBeanFactory. Szczerze to pierwszy raz będę miała do czynienia z tymi słodyczami.




A na koniec coś do poczytania. Tym razem lżejsze klimaty:
Bonja Wit – Nie zabija się czarnego kota
J.W. Bastille – Zerwana więź 


Recenzje tych pozycji na pewno pojawią się na interia360.pl

http://interia360.pl/uzytkownik/artykuly/miraga,295928



Co Was najbardziej zainteresowało? No i co u Was nowego?

39 komentarzy:

  1. super:) ciekawi mnie ten peeling i książki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe gdzie można kupić te słodycze, przyznam że pierwszy raz je widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że te irlandzkie fasolki były dostępne w Rossmann i Empiku. ale nie wiem, czy są obecnie.

      Usuń
  3. oo super peeling i słodycze bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki ciekawią mnie niezmiernie i jeszcze ten peeling z Farmony i ... ogólnie wszystko ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że mieszkasz tak daleko, bo można byłoby się wymieniać literaturą.

      Usuń
  5. czytałam dzisiaj o tym kremie nr 5 i jestem ciekawa Twojego zdania na jego temat :) fajna przesyłka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. Miałam od nich Krem nr 7, to byłam zachwycona konsystencją.

      Usuń
  6. Peeling i do mnie dotarł, a ten płyn różany miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jelly bean! zazdroszczę uwielbiam je <3

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki:* Bardzo fajny ten peeling - na taki wygląda.
    A te łakocie to zjadłabym













    OdpowiedzUsuń
  9. Mydełka mam są extra,a reszty jestem ciekawa:)
    P.s Jak przeczytasz książki-to napisz czy ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja książek pojawi się na interia360.pl, a u mnie jej zapowiedź.

      Usuń
  10. Żelki sa boskie! Uwielbiam je! Tego chyba najbardziej zazdroszczę :) i tej wody różanej - bardzo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzisz, a ja te żelki pierwszy raz będę próbować.

      Usuń
  11. Peeling cukrowy do ciała Lawendowe Ukojenie również dostałam i też będę testować :)
    Mydełka Prosto z natury są Okej! :)
    super przesyłki, gratuluje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To zobaczymy komu do gustu przypadnie peeling ;)

      Usuń
  12. Jestem ciekawa tego peelingu...

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranych :) Czekam na recenzję peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten wrzosowy - lawendowy peeling Farmony wygląda bardzo ciekawie i już mnie kusi, ciekawe czy się sprawdzi :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  15. no i oczywiście gratki Kochana, bardzo fajne zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling mnie bardzo zaciekawił, z niecierpliwością czekam na recenzję, mydełek też ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój krem nr 5 arganowy znamy, świetny jest!

    OdpowiedzUsuń
  18. te słodycze sa the best :)

    OdpowiedzUsuń
  19. te żelki fasolki to moje ulubione słodycze! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję przesyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawią mnie te mydełak :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cukieraski zaciekawiły mnie bardzo...póżniej cała reszta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jest się czym chwalić! sporo tego :)
    ciekawią mnie te mydełka!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie jest się czym chwalić, miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie peeling z Farmony. Nigdy nie widziałam go na sklepowych półkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja nie mam ostatnio szczescia do konkursow;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie wiedziałam że DAX ma bazę pod makijaż to coś co by mnie zainteresowało tym bardziej że lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę kiedyś zdobyć te zelki dla Karmelka, ale jeszcze nie wiem, gdzie je można kupić

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.