czwartek, 13 marca 2014

Codziennie, Jedziemy na wakacje

Moja córcia nie jest jeszcze wielkim miłośnikiem książek i książeczek. Ale ma już kilka swoich ulubionych pozycji, do których pozwala mi wracać i jedną z nich jest bardzo fajny obrazkowy zeszyt ćwiczeń.









Tytuł: Jedźmy na wakacje! Wesołe zadania
Ilustracje: Christopher Embleton-Hall
Cena: około 9,00zł (nasz koszt 4,00zł)
Rok wydania: 2011
Stron: 46
Wydawnictwo: OLESIEJUK 



Baw się, rozwiązując zagadki, wędrując labiryntami, łącząc kropki, szukając różnic między obrazkami, kolorując obrazki zgodnie z zadanym kodem i wykonując mnóstwo innych wesołych zadań.


Moja recenzja:

Kupiłam książeczkę na jednej z wyprzedaży licząc, że uda mi się coś z córcią razem pooglądać i pozadawać pytania na temat obrazków. Jednak zainteresowanie mojego dziecka tą pozycją przerosło moje oczekiwania. Może miało na to wpływ to, że na obrazkach znajdują się bawiące dzieci i zwierzątka. Ale w sumie w innych książeczkach też są, więc już nie mam pewności, co do tych powodów jej zachwytu.



Ilustracje zawierają wiele dodatkowych zadań. Możemy liczyć drzewa, zwierzęta, balony...


Dopasowywać cienie do poszczególnych rzeczy lub osób, szukać takich samych elementów, sprawdzać co nie pasuje, czego brakuje.


Na każdej stronie znajdziemy zadanie do wykonania, ale można jeszcze zadać wiele dodatkowych.


No i labirynty do pokonania. Choć dla niej to prościzna, to za każdym razem nie odmawia sobie tej przyjemności.


Córcia bardzo polubiła tę książeczkę. Nie ma chyba dnia, żeby jej nie wyciągnęła. Potrafi nawet pokazywać mi specjalnie złe odpowiedzi, a jak ja przytaknę, to dopiero wtedy mnie poprawia, że to nie to i pokazuje dobrze.

Choć książeczka wygląda niepozornie jest naprawdę dobrą pozycja edukacyjną dla maluszków. Uczy przede wszystkim spostrzegawczości i koncentracji.


http://miraga80.blogspot.com/search/label/K%C4%85cik%20Czytelniczy%20Dzieckahttp://miraga80.blogspot.com/search/label/K%C4%85cik%20Zabawy%20i%20Edukacji

A Wasze dzieciaczki też mają swoje ulubione książeczki, czy może lubią co rusz to jakieś nowości?

20 komentarzy:

  1. pewnie jeśli już Mała zagląda do tak fajnych książeczek, potem będzie to procentowało,; będzie kochała książki jako duża osóbka
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, to wydawnictwo ma masę takich świetnych pozycji dla dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My dopiero odkrywamy, ale faktycznie przydałyby nam się pozostałe części z tej serii.

      Usuń
  3. Bardzo fajna ta książeczka, moja córeczka również ostatnio chętniej "czyta " książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna ta książeczka w sam raz dla dzieci zaczynających przygodę z książkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie my tak powoli zaczynamy i zaczynamy.

      Usuń
  5. Fajna książeczka :)
    Zapraszam Cię na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja myślałam, ze mój junior za mały jest na książeczki, a on uwielbia kiedy czyta mu babcia i nikogo innego nie dopuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, u nas niestety nie zawsze jest tak łatwo.

      Usuń
  7. Bardzo ładna :) Niestety u nas zainteresowanie książką jest chwilowe i wystarczy, że przeczytam jedno zdanie a mała już przewraca stronę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ;) Tu praktycznie nic nie czytam i chyba to pomaga.

      Usuń
  8. Na wakacje z chęcią bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy bardzo takie ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.