środa, 12 marca 2014

W sieci: Propozycje współpracy dla blogera part. 2

Mój post W sieci: Propozycje współpracy dla blogera cieszył się powodzeniem, więc dziś kolejna część. Zaznaczę jednak od razu, że nie wiem, czy wszystkie propozycje są wciąż aktualne i jakie dokładnie firmy mają wymagania i czy odpisują na każdy e-mail. W każdym razie są obecnie dostępne.





Współpraca modowa:

Odzież TU
Buty TU (propozycja z dziś) i TU
Buty i torebki TU
Torby, dodatki TU
Biżuteria TU


Poszukiwane do współpracy blogi wnętrzarskie TU (z wczoraj).


Znalazłam też na jednej z Grup FB informację o propozycji współpracy dla blogów kulinarnych przez firmę.


Kosmetyki
TU


I jeszcze ciekawe ogłoszenie, TU (oferta z 10.03.2014) poszukują ojców piszących osobiste blogi dotyczące wychowania dzieci.

Ciekawa jestem, czy udaje się komuś zawrzeć współprace z tak znalezionych w internecie propozycji. Dajcie znać, jak otrzymacie jakąś odpowiedź.

21 komentarzy:

  1. E ja to rezygnuje, zaniedbalam bloga, raczej nikt chetny nie bedzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam współprace na blogach, które dopiero zaczynały i miały tylko kilka wpisów, więc to też żaden wyznacznik ;)

      Usuń
    2. hehe niektóre blogi wyglądają jak notatniki, mają albo 3 posty w tym powitalny + recenzja czegoś z domu, albo wręcz odwrotnie - mają ostatniego posta wrzuconego rok temu... Podejrzewam, że część firm w ogóle nie sprawdza blogów, którym coś wysyła. Idą tokiem, że skoro ktoś coś chce, to oni coś z tego mogą mieć. I potem wychodzi akcja, jak nam z pewną firmą, że pisali, że przejechali się już na tylu blogerach, że boją się kolejny raz zaufać... tylko czyja to wina? "Blogerów" którzy przylecieli po darmówki czy firmy, która nie weszła nawet na bloga żeby zobaczyć jak blog wygląda, ile ma wejść i jak tworzy recenzje?
      A się rozpisałem :D

      Usuń
  2. Ciekawa lista, myślę że wielu osobom się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki, jesteś wielka, skorzystałam z Twoich informacji, zobaczymy co z tego wyniknie :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje ;) Napisałam pod przedostatni namiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynom spodobają się takie podpowiedzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wrócę to obadam sprawę głębiej - fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej strony gdzie kosmetyki można testować to do mnie nikt się nie odezwał dziwna strona jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nieaktualne? Ja już nie pamiętam, czy się tam zgłaszałam, czy nie.

      Usuń
  8. Przydatny post - być może skorzystam w wolnej chwili z jakiegoś namiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli firma robi zakładkę z współpracą blogerską to albo ma tyle produktów, ze wyśle wszystkim albo chce, żeby wszystkie propozycje wpadały na jednego maila - nie zaśmiecając skrzynki głównej :) ale w sumie... wysłać zawsze warto. Maile mają na szczęście to do siebie, że nie kosztują nic :) Zwłaszcza, jeśli ktoś je za nas zebrał hehe - good job Miraga! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam aż nadto współprac a czasu mało i ciągle co raz mniej, powodzenia dziewczyny, przydatny post

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post! Na pewno sie przyda wielu osobom

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.