sobota, 29 marca 2014

Zapraszam do grupy

Bez zbędnych wstępów zapraszam Was, czyli moich obserwatorów bloga i fanów profilu na FB do mojej grupy:

https://www.facebook.com/groups/690834854311188/

 
Będę się tam czasem dzielić znalezionymi w sieci okazjami:
- bezpłatne próbki
- ciekawe konkursy, z dużą liczbą nagród, z gwarantowanymi nagrodami
- testowania produktów
- propozycje współpracy dla blogerów
- promocje, itp.

Wrzucałam czasem takie info na swoim fanpage bloga, ale niestety przez ograniczany ciągle zasięg przez Facebook posty te trafiały tylko do nielicznych.

W tej chwili grupa jest otwarta, pojawiło się już kilka moich wpisów. Docelowo jednak będzie to grupa zamknięta. Jest też plik z listą naszych blogów byśmy mogli wiedzieć kto jest kto ;)


Mam nadzieję, że dołączycie i będzie również aktywni.


21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Dołączyłam do grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również dołączyłam do grupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie, chyba specjalnie dla tej grupy założę sobie fejsa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie do prywatnie w ogóle nie jestem przekonana do FB, nawet nie uzupełniłam swojego profilu. Ale jednak porównując różne fora, to wpisy na FB są o wiele wygodniejsze, dlatego grupa a nie jakiś wątek forumowy.

      Usuń
  4. Dołączyłam i ja, choć bardzo rzadko wchodzę na fejsa z braku czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba każda z nas wie jaki zjadacz czasu to internet. Zapraszam jednak w wolnej chwili.

      Usuń
  5. Cieszę się, że dołączyłyście ;) Mam nadzieję, że grupa będzie służyć nam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.