niedziela, 9 marca 2014

O! TAG

Dawno już nie było żadnego Tagu, tym razem zostałam nominowana przez Patrycję M.

A wiec przejdźmy do odpowiedzi na pytania:
 
1. Jakie jest Twoje ulubione motto życiowe?
Życie nie pieści, pieśćmy się sami ;)

 
2. Co najbardziej cenisz u innych osób?
Szczerość

 
3. Wolisz szalone imprezy czy domówki w otoczeniu bliskich znajomych/przyjaciół?
Chyba domówki, choć ostatnio nie bywam za często na żadnych.
 
 
4. Po co częściej sięgasz, malując się przed wyjściem - po pomadkę (nawet ochronną;), czy po błyszczyk?
Błyszczyk 

 
5. Gdzie byś chciał/chciała spędzić najbliższe wakacje?
Jak zwykle, nad morzem, najlepiej w Międzyzdrojach.
 
 
6. Wolisz urlop w Polsce czy za granicą?
Na razie w Polsce, bo zagranicą nigdy urlopu nie spędzałam.

 
7. Bez czego, bądź też bez kogo nie wyobrażasz sobie swojego życia?
Bez swojej rodziny. Odkąd pojawiła się moja córeczka na świecie jest dla mnie najważniejsza.

 
8. Co wzbudza w Tobie strach?
Niepewna przyszłość, choroba bliskich... 

 
9. Czym się pasjonujesz w życiu? Jakie są Twoje zainteresowania?
Lubię choćby czytać. 
 


10. Twój wymarzony ślub to duże, tradycyjne wesele, czy skromna, a może i nieco szalona i odmienna od pozostałych, uroczystość w gronie najbliższych?
Mam już to za sobą, więc nie będę pisać o czym marzyłam. Było to tradycyjne wesele, ale niezbyt liczne. 
 


11. Co chciałbyś/chciałabyś osiągnąć w życiu?
Sukces zawodowy ;) 

Nie nominuję nikogo, jeśli ktoś chętny może dołączyć się do zabawy i odpowiedzieć na pytania w komentarzu bądź na swoim blogu.


A tak w ogóle co porabialiście tej niedzieli? My w plenerze.

13 komentarzy:

  1. Miło mi Cie poznać. U mnie niedziela była bardzo pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też lubię szczerość u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne odpowiedzi :) a motto rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja byłam na obiedzie w restauracji z moim i na małych zakupach i tyle :) a odpowiedzi ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Motto jest świetne :) Muszę sobie zapamiętać :)

    Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez wolę domówki ;) Nie lubię gwaru, hałasu i tłumów jak to często bywa w dyskotekach :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Motto znakomite :) Na pytanie 9 dałabym identyczną odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać zawsze lubiłam, ostatnio lubię literaturę faktu, zwłaszcza okres II wojny światowej.

      Usuń
  8. motto jak najbardziej prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się Twoje motto ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.