środa, 19 marca 2014

Odżywianie rzęs DERMENA LASH

Przeglądając stronę i-apteka.pl trafiłam na odżywkę DERMENA LASH 


DERMENA LASH to preparat w postaci odżywki, która nie tylko zatrzymuje wypadanie rzęs oraz brwi, ale także działa na nie regenerująco i wzmacniająco. Zawiera chlorek-1-methylonikotynamidu, który stymuluje odrastanie włosków.


Cena: 30,94zł
Pojemność: 10ml
Producent: Pharmena SA 


Skład:

Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Panthenol, Polyacrylate-13, Polyisobutene, 1-methylmicotinamide Chloride, Creatine, Biotinoyl, Tripeptide-1, Biosacharide Gum-1, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Disodium EDTA.

 

Moja opinia:

Już dawno zastanawiałam się nad jakąś odżywką do rzęs. Stosowałam w tej roli chwilę olejek arganowy, ale szybko zrezygnowałam. W końcu padło na produkt
Pharmena. Odżywkę stosuję ponad miesiąc czasu.

Opakowanie przypomina tusz do rzęs. Aplikacja odbywa się pomocą pędzelka. Wygodny zarówno do smarowania górnych jak i dolnych rzęs.



Pierwsze co widać, to teraz rzęsy nabrały blasku. Zdaje się też, że rzadziej widzę teraz wypadającą mi rzęsę. Możliwe, że trochę wydłużyła się ich żywotność. Jeśli myśleliście, że dzięki niej moje rzęsy się wydłużą, to nic z tego.






Odżywka to bezbarwny płyn, nie wyczuwam też żadnego zapachu. Nic nie uczula, ani nie podrażnia. Po posmarowaniu mogę nawet oglądać telewizję, co nie było możliwe przy smarowaniu rzęs olejkiem, bo zaraz robiła mi się mgła na oczach.


Na brwi nie stosowałam.

Odżywka jest naprawdę wydajna i jak widzę starczy mi na długo. A wiec kontynuuję swoją regenerację dalej codziennie wieczorem.



Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

http://www.i-apteka.pl/


A jak Wy odżywiacie swoje rzęsy?

22 komentarze:

  1. ja pozostaję wierna kremowi z L'biotici :) niedrogi, a efekty podobne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy profesjonalny kosmetyk do rzęs.

      Usuń
  2. no w blasku faktycznie widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ciekawa sprawa z tą odżywką... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam odżywki z NewVitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zostaje wierna Revitalash

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie stosuję olejki, ale nakładam je bardzo oszczędnie, dzięki czemu unikam mgły w oczach, tej odżywki nie znam, ale może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jakoś nieumiejętnie ten olejek nakładałam, bo zawsze mi oczy "zalewało". A z odżywką nie mam takich problemów.

      Usuń
  7. Ja zaczęłam kurację, o której dośc ostatnio było głośno w blogosferze - mianowicie ochronną pomadką Alterra :) Zobaczymy jakie będą efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chętnie poczytam, jak podsumujesz swoją kurację.

      Usuń
  8. Czytałam o pozytywnym działaniu tej odzywki, sama nie poznałam jej .

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej odżywki, kiedyś miałam szampon tej marki i bardzo go lubiłam, dobrze się u mnie sprawdził, choć niesamowicie plątał włosy. Być może rozejrzę się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie, taka odżywka wydaje się być zbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym wolała żeby jeszcze wydłużała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam podobnych odżywek, ale kuszą bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam akurat tego produktu, ale mam bardzo dobrą opinię o produktach marki Dermena.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.