poniedziałek, 31 marca 2014

Słodki Smaczek z Doliny Radomki

Dziś o zdrowym soku, czyli Smaczek z Doliny Radomki prosto z Gospodarstwa Sadowniczego MB Monika Bankiewicz.

Sok jabłkowy tłoczony - 100 % naturalnie mętny



Sok Smaczek z Doliny Radomki to sok wyciśnięty z dojrzałych jabłek deserowych. Do wyciśniętego soku nie dodajemy konserwantów, wody ani cukru.
Smak jaki uzyskujemy to zasługa odpowiedniego doboru wybranych odmian jabłek, które pochodzą z naszego gospodarstwa sadowniczego, posiadającego Certyfikat Integrowanej Produkcji i Certyfikat GLOBALG.A.P.

        Firma Gospodarstwo Sadownicze MB Monika Bankiewicz
 
Moja opinia:

Jak widzicie soki są dostępne w różnych pojemnościach według potrzeb. W szklanych butelkach o pojemności 250 ml i 750 ml oraz w opakowaniu Bag-inBox 3l.

Bag-inBox jak sama nazwa wskazuje, składa się ze specjalnego worka wypełnionego sokiem, który następnie, wkładamy do pudełka chroniącego worek przed uszkodzeniami mechanicznymi, a także ułatwiającego transport.
Takie soki idealne są na imprezy i przyjęcia. A worek z sokiem zawsze najpierw można schłodzić w lodówce. Na pewno łatwiej go gdzieś upchać niż wielki karton. 




Poza tym worek ma specjalny kranik, który osadza się w kartonie i wygodnie można z niego korzystać choćby w ogrodzie na grillu.

Najmniejszy soczek trafił do mojej córki podczas krótkiej wycieczki. Wypiła ze smakiem. W ogóle cała degustacja była rodzinna. Mąż również był zadowolony z soku. 

Jest mętny, co w żadnym razie nie przeszkadza w jego walorach smakowych. Kolor może nie zachwycający, ale bez żadnych barwników.

Sok jest nie tylko smaczny, ale też słodziutki. Co najważniejsze bez dodatku cukru, a swoją słodycz osiąga dzięki temu, że pochodzi od dojrzałych jabłek deserowych. 100% soku w soku dla naszego zdrowia.



Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.
http://www.soki-naturalne.eu



Lubicie zdrowe soczki? Lubicie ;)

23 komentarze:

  1. Ależ był pyszny, u mnie zniknął bardzo szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie socznki :) Samo zdrowie, a smak ah :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też korzystam już z soków i wód mineralnych w tych kartonach-workach z kranikiem, wygodne to
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor soku mało zachęcający, ale wierzę, że dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym się go napić :D wygląda super;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam same pozytywne opinie na ich temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w sokach. Poświeciłam im swój wpis. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny jest ten soczek! Bardzo mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie rewelacja! pyszności!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.