środa, 5 marca 2014

Domowa pogodynka

Niedawno trafiłam na stronę internetową HobbyHouse.pl, gdzie znalazłam brakujący element wyposażenia mojego domu.



Elektroniczna stacja pogodowa mierząca jednocześnie temperaturę w domu i na zewnątrz. Urządzenie wskazuje temperaturę w dwóch miejscach, czyli tam, gdzie stoi oraz gdzie umieszczony zostanie sensor.

Wyposażone zostało w funkcję termoalertu i higroalertu, czyli sygnalizuje przekroczenie określonej temperatury lub wilgotności.

Urządzenie przystosowane jest do postawienia na półce lub blacie.



Cena: 27,99zł
Wymiary 180 x 75 x 30 mm
Długość kabla sondy 180 cm
Zasilanie 2 x bateria AA


Dane techniczne:

- temperatura wewnętrzna 0st C do 50 st C
- temperatura zewnętrzna -50 st C do 70 st C
- pomiar temperatury w stopniach Celsjusza i Fahrenheita
- zegar
- budzik
- drzemka
- termoalert
- higroalert
- minimalna i maksymalna temperatura
- data
- dni tygodnia
- pogodynka (graficzna prezentacja pogody)


Moja opinia:

Już od jakiegoś czasu przymierzałam się do zakupu domowej stacji pogodowej, a ta wydaje mi się, że ma wszystko co potrzeba. Na razie temperatura wew. i zew. taka sama, ale zostało jeszcze nam zamontowanie czujnika na zewnątrz, by w końcu mieć temperaturę z dworu. Czekam tylko, kiedy mąż znajdzie na to chwilę. 

Dodatkowo pełni funkcję zegarka. Tego też nam brakowało, bo do tej pory, by sprawdzić godzinę musiałam patrzeć na telefon. Nie lubię, gdy mi coś tyka, a więc zegar elektroniczny może być. W razie czego można też użyć budzika.

No i dodatkowo pokazuje wilgotność, która według mnie jest za niska w moim domu, co potwierdza mi często stacja. Myślę, że kilka funkcji w jednym urządzeniu, to dobre rozwiązanie.

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

http://hobbyhouse.pl/


Macie w domu takie urządzenia, czy wystarcza Wam zwyczajny termometr za oknem?

25 komentarzy:

  1. super! mam podobny, bardzo przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo potrzebna rzecz. Mam podobną i o dziwko w sobotę pokazała mi w słońcu 33 stopnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny gadżet w domu :) Jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny ;)
    świetna rzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny :) też muszę się za takim rozejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak mój takie cudo wypatrzy, to zaraz będzie chciał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam taką pogodynkę, sprawdza się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio w mojej stacji pogodowej skończyły się baterie i czuję się jak bez ręki... Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się człowiek do czegoś przyzwyczai, to potem tak jest.

      Usuń
  9. My też mamy,ale nie kupowaliśmy a dostaliśmy :D ,super rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam tego rodzaju sprzęt, jest przydatny jednak ten za oknem również musi się znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę w końcu ten czujnik umieścić na zewnątrz, bo nasz termometr za oknem przez pół dnia na słońcu i nigdy nie wiem jaka jest rzeczywiście temperatura.

      Usuń
  11. świetne są takie pogodynki :) tez mam podobny:) jest bardzo przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja babcia kupiła kiedyś coś takiego, ale nam się to zepsuło, teraz nawet godziny nie można ustawić...tylko temperaturę pokazuje XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam stację pogodową, ale bez wilgotności niestety...
    Fajny i przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną stacyjkę pogodową :) Teraz sobie nie wyobrażam, by jej nie mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.