poniedziałek, 24 marca 2014

Malinowe Masełko do torebki

Od Balneokosmetyki.pl otrzymałam do testowania Malinowe Masełko do torebki.


EKO Formuła 0% parabenów, sles, silikonów, sztucznych barwników, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej

Świetnie nadaje się do pielęgnacji ust i dłoni, intensywnie i długotrwale nawilża
Letni malinowy zapach pobudzi Twoje zmysły
Idealne do torebki, będziesz mogła mieć je zawsze przy sobie

Balneokosmetyk na bazie najsilniejszej na świecie leczniczej wody siarczkowej, masła Shea, wyciągów z alg, olejów: arganowego,avocado i macadamia.

Masełko silnie, długotrwale nawilża i odżywia, wygładzając skórę dłoni oraz ust. Dzięki dużej zawartości masła Shea, oleju avocado i macadamia łagodzi i delikatnie natłuszcza. Lecznicza woda siarczkowa, wyciągi z alg i olej arganowy ujędrniają i uelastyczniają skórę, wzmacniając jej barierę ochronną. Produkt nie zawiera żadnych barwników, kolor uzyskiwany jest z 100% naturalnego soku owocowego, dlatego kolorystyka masła może być zróżnicowana.

 
Cena: 18,00zł
Pojemność: 50ml
Producent: Scandia Cosmetics S.A. dla Malinowe Hotele Sp. z o.o.


Substancje aktywne:

- najsilniejsza na świecie woda siarczkowa
- masło Shea ECOCERT
- olej arganowy
- olej avocado ECOCERT
- wyciąg z alg brązowych i czerwonych
- olej macadamia


Skład:



Moja opinia:

Masełko znajduje się w małym plastikowym opakowaniu. Jest to mniejsza wersja do torebki z edycji limitowanej.

Po otwarciu wydobywa się lekki zapach, naprawdę malinowy. Wybierając ten produkt właśnie o takim zapachu myślałam. O świeżej, lekko słodkawej nucie. Po posmarowaniu skóry czuję jak powoli się ulatnia i ładnie zaczynam pachnieć.


Konsystencja zwarta, średnio gęsta, koloru jasnoróżowego (bardziej różowa niż na zdjęciu). Łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Nawilża od pierwszej chwili i nie pozostawia tłustego filmu. Nic się nie świeci.


W składzie moje ulubione masło Shea oraz olejki. I jest wolne od parabenów itp.

Używałam je głównie do ciała, bo lubię takie produkty stosować po wieczornej kąpieli. Jako że dedykowane jest do torebki zastosowałam również:
- do ust - nawilżyło, ale wolę jednak swój nawilżający błyszczyk 
- do rąk - tu się sprawdziło jak najbardziej.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

http://www.balneokosmetyki.pl/


Produkt do testowania otrzymałam za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie.





Lubicie takie masełka? Bo ja bardzo, szkoda tylko, że szybko się skończyło.

31 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego masełka na ustach ,ale wygląda bardzo uroczo

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię masełka, chociaż kiedyś nie miałam do nich przekonania ;p Zaciekawiłaś mnie tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie masełka, i jeszcze malinowe... Prawdziwy rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masełka uwielbiam,a malinowe to już na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super konsystencja. na pewno polubiłabym to masełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się być całkiem niezłe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musiałało świetnie pachnieć, szkoda że nie dali więcej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj nawet przeglądałam stronę tego sklepu z kosmetykami, bo widziałam że dziewczyny na YT polecają te kosmetyki, może się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie nie trzeba długo zachęcać, szczególnie, jak coś pachnie malinowo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się pomysł z takim poręcznym masełkiem, nie dość, że przydatne do pielęgnacji dłoni to dodatkowo idealne na wszelkie wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślałam, żeby sobie je zostawić na później, na jakiś wyjazd, ale za bardzo je polubiłam, żeby tak po prostu odstawić.

      Usuń
  11. Takie masełko to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od jakiegoś czasu interesują mnie te kosmetyki i ta recenzja mnie jeszcze bardziej do nich przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki tego producenta są mi już znane i lubiane, ale ta marka u mnie po raz pierwszy.

      Usuń
  13. Chciałabym przetestować jakiś kosmetyk pachnący realnie malinami

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam malinowe zapachy ;) Z chęcią bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię dobre kremy aż ta malina kusi

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajniutkie takie malutkie masełko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.