piątek, 27 września 2013

Przesyłkowo...

Na FB już pisałam, że ostatnio dostałam kilka przesyłek, dlatego dziś pojawi się tego typu wpis. Mam nadzieję, że Was nie zanudzę.


Tak wygląda moje zamówienie na Stylepit.pl

Skórzana Portmonetka Treats
Koszulka Charmmy kitty
Lakier do Paznokci Amust i Kenny Aleksandr
Gumki do włosów Hanne Bang Cosmetics


Portmonetka już w torebce, a koszulka z radością przymierzona przez córcię.




I niespodziewana przesyłka z regionalnego wydawnictwa AD Rem Jelenia Góra

 
Przewodnik dla dzieci Bajkowa Jelenia Góra
Bajkowy przewodnik dla dzieci Jagniątków
Legendy o Duchu Gór

Kiedyś już dla nich recenzowałam ich pozycje wydawnicze, dlatego chętnie skorzystamy i z tych. Dopiero teraz zauważyłam, że w książeczkach mojej córeczki nie miałam jeszcze żadnych legend, czas więc to nadrobić.

 



No i teraz kosmetycznie.

Tu Nowość od FlosLek - pełna kuracja przeciwzmarszczkowa z linią MINERAL THERAPY:


Dermowypełniajacy krem na dzień SPF 15
Odbudowujący krem na noc
Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
Zabieg wygładzający zmarszczki (2 maseczki)

Obecnie kończę kurację z Kremem wybielającym przebarwienia WHITE&BEAUTY FlosLek i zaczynam kompleksową pielęgnację powyższymi kosmetykami.
 




I wybrany przeze mnie produkt organiczny z oferty BioPlasis

 
Organiczny szampon do włosów przetłuszczających się
 




A na koniec przesyłka zaadresowana do mojej córeczki:
Magazyn Lego Club
 Na razie wspólnie oglądaliśmy. Poza tym na pewno odłożę ją też na kiedyś.



To chyba tyle. A co u Was, bo u mnie nie tylko paczkowo, ale i grzybowo. Fotkę kilku moich okazów znajdziecie na moim FB TUTAJ.

16 komentarzy:

  1. Ojj pan listonosz musi Cię lubić :) Świetne paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego szamponu...

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo nowości! ładna ta portmonetka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dla każdego coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczuszki :) Koszulka jest prze urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow ta kuracja z Flos Lek wygląda na ciekawą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.