wtorek, 17 września 2013

Mydło laurowo - cytrynowe Pachnąca Kraina - recenzja.

Pora na recenzje ostatniego produktu od Pachnącej Krainy:

Mydło z olejem laurowym i cytrynowym
 



Opis produktu:
 
Cytryna dla wielu jest dodatkiem do herbaty czy wody mineralnej ale cytryna to również doskonały, naturalny kosmetyk. Zastosowana w mydle zawiera całe mnóstwo substancji pomocnych w pielęgnacji urody.
Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, pomaga w walce z trądzikiem i przebarwieniami. 

 

O tym, że sok z cytryny jest idealnym środkiem na plamy i przebarwienia wiedziano już od dawna. Usuwała przebarwienia na twarzy, czyściła ręce po ziemniakach, jagodach czy grzybach. Zawartość witaminy C sprawia ze kosmetyki z dodatkiem olejku cytrynowego są jednymi z najskuteczniejszych na różnego rodzaju plamy.
Sok z cytryny jest bardzo pomocny kiedy nierównomiernie nałożymy samoopalacz czy balsam brązujący.

Ponoć dziewczyna bez piegów jest jak niebo bez gwiazd ale nie każda kobieta lubi swoje piegi. Jeśli wyjątkowo przeszkadzają Ci i marzysz by się ich pozbyć olejek cytrynowy jest Twoim sprzymierzeńcem.
Mydło z olejkiem cytrynowym jest idealne dla osób walczących z cerą tłustą i nadmiernie zrogowaciałym naskórkiem. Cytryna posiada właściwości złuszczające, tonizujące i odświeżające skórę.

 


Cera tłusta już kilka godzin po umyciu i nałożeniu makijażu zaczyna się świecić, potrzebny jest jej środek tonizujący, oczyszczający i ściągający pory. Te wszystkie właściwości posiada cytryna, a jeśli dodatkowo towarzyszy Ci zgrubiały naskórek a twarz jest poszarzała, cytryna i doskonale poprawi wygląd twojej skóry.
Wyciągi z cytryny są jednym z głównych składników kremów przeciwzmarszczkowych i preparatów do cery dojrzałej. Nic dziwnego, ten cytrus zawiera mnóstwo substancji aktywnych działających odmładzająco. Witamina C jest antyoksydantem i zapobiega wczesnemu starzeniu się skóry, flawonoidy to grupa związków zapewniających skórze młody wygląd oraz jędrną i elastyczną cerę a fitohormony są stosowane jako zamiennik hormonalnej terapii zastępczej.

Mydło z olejkiem cytrynowym działa korzystnie na włosy rozjaśniając je i hamując łojotok. Do tego włosy są wzmocnione i posiadają ładny blask.
Mydło w połączeniu z olejem laurowym dodatkowo da ochronę skórze z problemami. Mydło polecane jest do codziennej higieny całego ciała jak i włosów.



Cena: 15,00zł
Waga: 100gr


Skład:
oliwa z oliwek 70%, olej laurowy 16%, wyciąg z kwiatów cytryny 7%, woda i soda


Moja opinia:

Nie byłam przekonana, czy jest to w ogóle produkt dla mnie.
Chciałam użyć je do mycia włosów, ale po przeczytaniu opisu nie zrobiłam tego, ponieważ rozjaśnia włosy. Ja akurat szukam głębi koloru.

Nie mam cery trądzikowej, ale po całym lecie na twarzy pojawiły się liczne piegi, kilka przebarwień. Obecnie stosuję Krem wybielający przebarwienia FlosLek i do całej kuracji postanowiłam dołączyć to mydło.
Stosuję je wieczorem.

Pieni się dobrze. Niestety bardzo przeszkadza mi jego zapach, jakoś nie mogę się do niego przyzwyczaić.

Po jego użyciu twarz jest oczyszczona, choć jednak wolę stosować żele do mycia twarzy. Bo dają mi w odczuciu większej świeżości.
Co ważne jednak mydło nie wysusza skóry.

Nie wiem czy pomaga w wybieleniu przebarwień, ale nie można odmówić faktom, że cytryna ma takie właśnie właściwości. Dlatego będę je na razie stosować, choć ten jego zapach jest naprawdę nieprzyjemny i trochę się do niego zmuszam.

Prawdopodobnie potem trafi w kąt lub do mycia rąk.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.


 
Są też na FB TUTAJ.


Co myślicie o takich mydłach? Do czego je stosujecie?

23 komentarze:

  1. Szkoda że zapach nie jest ładny, ciężko jest stosować kosmetyk który nieładnie pachnie ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie zapakowane było to mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam takich mydełek:D bardzo miłe w użytkowaniu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie pakuje Pachnąca Kraina wszystkie produkty

    OdpowiedzUsuń
  5. tren zapach trochę mnie przeraził... muszę się dłużej zastanowić, bo już chciałam kpować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie lubię myć twarzy mydłami, wolę żele czy toniki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydełko w sam raz dla mnie :) Mam cerę tłustą

    OdpowiedzUsuń
  8. Większość naturalnych mydeł nie ma ładnego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Troszkę drogie, jakoś ogólnie nas nie zainteresowało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. To mydełko naturalne, cena nie odbiega od innych tego typu.

      Usuń
  11. Dla mnie zbyt drogie :D Mydło z Alterry też nie wysusza skóry ;) Wolę tańsze mydełka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam skusić się na mydło Aleppo, ale chyba wolę stosować żele i pianki do oczyszczania skóry twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chciałam zawsze wypróbować, dlatego używam teraz.

      Usuń
  13. Ciekawe te mydełko choć drogie to jednak wzbudziło moje zainteresowanie. Również na mej twarzy pojawiły się piegi od słońca dlatego korci mnie aby je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe mydełko,musi pięnie pachnieć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio lubię używać mydełek do mycia buzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę te pachnące, no ale.... jeżeli miałoby jakieś mega działanie, to bym się skusiła, tymczasem nie czuję się przekonana... No, może to rozjaśnienie włosów by się przydało?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak śmierdzi to go nie kupię jestem uczulona na zapachy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.