piątek, 13 września 2013

Przesyłeczki, zakupy, taki zwykły, deszczowy dzień.

U nas dziś sporo deszczu, dlatego trafiłam na zakupy.




Tym razem wybrałam coś mojej córeczce. Niezbędna była jakaś nowa bluza na zamek, a więc oto śliczny polarek dla niej zakupiony w Real.



Dodatkowo upolowane buciki za 5,00 i 10,00zł. Adidaski będą na jesień na rowerek, a trampki z tygryskiem, gdy nóżka podrośnie. Za taką cenę trudno było się nie skusić.



No i jeszcze plastelina :)


By nie nudzić tylko zakupami, to pokażę Wam kilka ostatnich przesyłek.

Na początek Biogened:
- Apetycik dla niejadków – syrop na poprawę apetytu u dzieci
- QuickŁyk – spray ułatwiający połykanie tabletek
- Rutimal Junior syrop i lizaki 



Tu wygrana na FB Kosmeland.pl - polecam portal:

- Tran norweski o posmaku miętowym GAL





I coś do poczytania na nadchodzące długie wieczory, czyli książki od Wydawnictwa Replika otrzymane za pośrednictwem Projekt Wyprawka :

- „Jezioro szczęścia” Lisa Wingate,
- „Długo i szczęśliwie” Susan May Warren
- „Blogostan” Joanna Opiat-Bojarska




Co dziś porabialiście, bo ja wzięłam się za sprzątanie, skoro pogoda taka domowa.

16 komentarzy:

  1. Pogoda rzeczywiście kiepska, ale ja poszłam biegać :D
    Fajne rzeczy, a buciki rzeczywiście niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty z biogened są bardzo dobre:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiego lizaczka to i ja bym zjadła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ograniczamy słodycze, ale nie do zera, więc lepszy taki lizak niż zwykły.

      Usuń
  4. fajne rzeczy:) jak byłam malutka to uwielbialam plastelinę, szkoda, że mama nie znosiła jej sprzątać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Córcia nie chciała zdjąć po przymierzeniu :)

      Usuń
  6. O, zabieramy się widzę razem za czytanko tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki i polarek są urocze :)
    Gratuluję tak fajnych przesyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne przesylki, niestety nie udalo mi sie wygrac ksiazek:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe i różnorodne przesyłki, gratuluję :) Miłego testowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.