środa, 4 września 2013

Szybkie gofry z olejem rzepakowym - przepis.

Po urlopie trochę ciężko zmobilizować się do codziennego gotowania, ale powoli wraca mi "zapał". I żeby sprawić sobie i domownikom przyjemność zrobiłam ostatnio Gofry.


Składniki:

- 2 szklanki mleka,
- 2 szklanki mąki,
- 2 jajka,
- 7 łyżek oleju rzepakowego (u mnie Rapso)


- 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
- 1 łyżka cukru brązowego

 
Przygotowanie:
 
Wszystkie składniki zmiksować lub dobrze wymieszać, by nie było grudek. Smażyć gofry w nagrzanej gofrownicy wysmarowanej olejem. Tu również wykorzystałam olej rzepakowy Rapso.

Gofry podałam z konfiturą z malin. Szybko zostały zjedzone, wszystkie jeszcze na ciepło, bo lubi je nie tylko moja córcia, ale i mąż.
 

A poniżej macie kilka powodów dlaczego olej rzepakowy Rapso świetnie nadaje się do posiłków przygotowywanych w domu:  

  • Rzepak jest poddawany delikatnemu tłoczeniu, ale bez ekstrakcji.
  • Uszlachetnienie następuje w naturalny, fizyczny sposób - bez dodawania środków chemicznych.
  • Rapso jest olejem jadalnym bez cholesterolu.
  • Zawiera ok. 60% (+/- 2%) prostych nienasyconych kwasów tłuszczowych (kwasów olejowych).
  • Ponad 30% złożonych nienasyconych kwasów tłuszczowych (np. kwas linolowy) zawartych w Rapso jest wartych polecenia ze względów żywieniowych.
Produkt naturalny dla odżywiających się świadomie.

 
Olej Rapso pojawił się w mojej kuchni za pośrednictwem Świadome Odżywianie - ich profil znajdziecie TUTAJ.

Kto lubi gofry?

24 komentarze:

  1. niestety nie mam urzadzenia do gofrow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taka małą, ale marzy mi się taka porządna.

      Usuń
  2. Ja mam taką tandetną gofrownicę na którą przychodzi już pora... Na Twoje gofry to bym się wprosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm...gofry!:) Ale mi smaka narobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gofry uwielbiam, kiedyś robiłam często a teraz tak dawno ich nie jadłam. mniammm

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota,ale narobiłaś mi smaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gofry wyglądają przepysznie, ot co :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale nabrałaś mi ochoty na gofry... szkoda, że nie mam urządzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką mini gofrownicę kupioną kiedyś w Netto.

      Usuń
  8. zostałaś nominowana do Liebster Award więcej informacji http://pikape.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. o prosze jakie smakowitości...

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma gofrownicy..dlaczego?! Taki mnie złapał na nie apetyt...

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi smaka na takiego gofra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O nieeee.... a ja jestem na diecie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wersja mniej kaloryczna, bo bez bitej śmietany.

      Usuń
  13. oj przydałaby mi się gofrownica :) a na takie gofry z chęcią bym się załapała

    OdpowiedzUsuń
  14. zjadłabym<3
    mialam juz dwie z planet spa i zawiodlam sie ;/
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące jedynie blogi będą usuwane, jaki i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.