wtorek, 24 września 2013

Odżywka Revlon Instant Hydra Rescue Balm - recenzja.

Ostatnio do pielęgnacji moich włosów używałam odżywki Revlon pochodzącej ze sklepu fryzjerskiego pro-sprzet.pl 


Opis produktu:

Martwisz się wyglądem swoich włosów, ponieważ są one suche, zniszczone i całkowicie pozbawione blasku? Teraz możesz całkowicie odmienić wygląd swoich włosów, dzięki znakomitemu balsamowi Revlon InterActives Instant Hydra Rescue Balm, który w ekspresowym tempie nawilży Twoje włosy.
Gładkie i super nawilżone włosy

Ten znakomity balsam nawilży Twoje włosy od wewnątrz oraz w znacznym stopniu wzmocni ich strukturę. Ponadto ochroni włosy przed niekorzystnymi czynnikami zewnętrznymi i w ten sposób zapobiegnie łamaniu się. Delikatna struktura balsamu dostarczy Twoim włosom subtelnej gładkości i naturalnego blasku.


Cena: 10,30zł
Pojemność: 30ml
Producent: Revlon Professional


Sposób użycia: 
Nanieś na wilgotne włosy, wmasuj i spłucz.
Moja opinia:
 
Odżywka znajduje się w małej tubce.
Konsystencja dość rzadka, ale nie zbyt wodnista. Dobrze się ją nakłada na włosy i nic nie spływa. Jest dość wydajna, więc mimo swojej małej pojemności powinna mi wystarczyć na dłuższy czas, gdyż stosuję ją zamiennie z maskami do włosów.


Ma bardzo ładny zapach, co ostatnio w moich odżywkach za często się nie zdarza.
Dzięki odżywce moje włosy łatwo się rozczesują zarówno mokre, jak i po wysuszeniu. Także w kolejnym dniu nie ma z tym problemu.

Odżywka ta również zapewnia moim włosom bardzo ładny blask. A co ważne nie obciąża ich.

Przy na sadzie głowy moje włosy raczej mają tendencję do przetłuszczania się i dlatego używam szamponów do włosów przetłuszczających. Końcówki jednak często są przesuszone i stąd stosuję tę odżywkę w celu ich intensywnego nawilżenia. Nie wiem, czy wzmocniła je od wewnątrz, ale mam nadzieję, że je dostatecznie nawilży.    

                                                                                                                                                                                                                                                          


Znacie produkty tej marki?

13 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam Revlona do włosków :) Fajnaaaa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzję.
    Produkt ciekawy, nie miałam go jeszcze.

    http://aniatestujeprodukty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o włosy to nie miałam chyba nic z revlonu ale uwielbiam ich podkład cs

    OdpowiedzUsuń
  4. Revlona znam tylko z fantastycznych produktów do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. że Revlon ma kosmetyki do włosów to nie wiedziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy nie miała jeszcze nic do włosów :)
    Całuję kochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic Revlonu do włosów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.