poniedziałek, 9 września 2013

Beauty Hair suplement diety Colfarm - podsumowanie kuracji.

Zakończyłam niedawno kurację suplementem diety Beauty Hair, który otrzymałam od firmy Zakładu Farmaceutycznego Colfarm S.A. Dziś czas na podsumowanie.

Szczegółowe informacje o suplemencie znajdziecie w mojej poprzedniej notce TUTAJ.


Skład:
Składniki Zawartość
w 1 kaps.
ZDS*
w 1 kaps.
Zawartość
w 2 kaps.
ZDS*
w 2 kaps.
Wyciąg z ziela skrzypu
w przeliczeniu na suszony skrzyp
w tym zawartość krzemionki
75 mg
750 mg
5,25 mg
-
-
-
150 mg
1500 mg
10,5 mg
-
-
-
Wyciąg z pędów bambusa
w tym zawartość krzemionki
50 mg
35 mg
-
-
100 mg
70 mg
-
-
Wyciąg z ziela pokrzywy
w przeliczeniu na suszoną pokrzywę
40 mg
240 mg
-
-
80 mg
480 mg
-
-
PABA (kwas para-aminobenzoesowy)10 mg-20mg-
L-metionina75 mg-150 mg-
L-cysteina20 mg-40 mg-
Glicyna20 mg-40 mg-
Ekstrakt drożdżowy50 mg- 100 mg-
Żelazo3,5 mg25%7 mg50%
Beta – karoten (pochodzenia naturalnego)
w przeliczeniu na witaminę A
(μg ekwiwalentu retinolu)
1,68 mg
280 μg
-
35%
3,36 mg
560 μg
-
70%
Witamina C (kwas L-askorbinowy)40 mg50%80 mg100%
Miedź0,5 mg50%1 mg100%
Kwas pantotenowy (witamina B5)3 mg50%6 mg100%
Niacyna (witamina B3)
(mg ekwiwalentu niacyny)
8 mg50%16 mg100%
Witamina B12 (cyjanokobalamina)1,25 μg50%2,5 μg100%
Witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)0,7 mg50%1,4 mg100%
Foliany (kwas foliowy – witamina B9)100 μg50%200 μg100%
Tiamina (witamina B1)0,55 mg50%1,1 mg100%
Ryboflawina (witamina B2)0,7 mg50%1,4 mg100%
Biotyna (witamina B7)25 μg50%50 μg100%

ZDS* zalecane dzienne spożycie

Moja opinia:

Kapsułki znajdują się w szklanym, poręcznym słoiczku. Same w sobie są bezzapachowe i bez smakowe. Jak dla mnie ich wielkość określiłabym jako średnie. Miałam już do czynienia z suplementami większych rozmiarów. Połykam je bez problemowo - jedna rano, drugą wieczorem, popijając wodą.
Nie powodowały żadnych dolegliwości żołądkowych.

Trudno ocenić ich działanie po jednym miesiącu stosowania, bo tyle trwała moja kuracja, ale spróbuję.


Paznokcie - stan dobry (niezmieniony), skóra - stan bardzo dobry (niezmieniony), włosy - stan dobry (trochę lepszy). Już tłumaczę na czym polega "lepszość" stanu moich włosów. Nie przestały wypadać, ale wypadają obecnie w mniejszej ilości. Myślę, że wpływ może mieć na to kompleksowość działania głównych składników:

  • Wyciąg z ziela skrzypu
  • Wyciąg z ziela pokrzywy
  • Wyciąg z pędów bambusa
  • Ekstrakt drożdżowy
Wiem jedno, że moje włosy jak na razie nie mogą żyć bez tego typu suplementów.
Ostatnio również dołączyła do swojej pielęgnacji olejowanie włosów, ale o tym już w innym poście.


Więcej informacji o produktach Colfarm znajdziecie TUTAJ.


A jak stan Waszych włosów? Są już idealne? Bo ja wciąż walczę...

20 komentarzy:

  1. przyjmowałam ten suplement i byłam dosyć zadowolona, szkoda tylko, że 2 tabletki dziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak trzeba si zmobilizować, by być regularnym.

      Usuń
  2. Nie używałam:)
    Moje włosy nie są idealne.
    Właśnie zaczynam o nie walczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam ale obecnie nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ma Revalid, ale jakoś aktualnie szału nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  5. moim włosom przydałaby się taka kuracja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam co nieco o tym preparacie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie używałam żadnych suplementów :) też obecnie olejuję włosy, olejkiem kokosowym:) a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam Odżywkę 7 olei od Pachnącej Krainy.

      Usuń
  8. Lubię takie suplementy diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosujemy, stan naszych włosów jest w porządku powiedzmy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że preparat pomógł w kwestii włosów :)
    Ja całe szczęście nie muszę używać takich suplementów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię brać żadnych tabletek jeśli zdecydowanie nie muszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. suplementy mają pomagać organizmowi więc dobrze że tak robią :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię suplementy, to prosty sposób by poprawić swój wygląd lub zdrowie... choć nie wszystkie działają, więc takie recenzje są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak włosy lecą mniej, to zawsze coś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.