sobota, 14 września 2013

Lutenica Łagodna Drobnomielona Premium Rosa - recenzja.

Kolejna recenzja produktu z oferty Premium Rosa:


Lutenica Łagodna  Drobnomielona



Opis produktu:

Przepyszny, esencjonalny, gęsty sos, zrobiony z grillowanych pomidorów, bakłażanów i papryki. Z dodatkiem tylko naturalnych przypraw. Bez żadnej chemii. Pasteryzowany. Produkt oryginalnie wyprodukowany w Bułgarii. Wspaniale pasuje z serami i wędlinami, jako dodatek do zup, sosów, świetny do grilla. Zdrowo zastępuje ketchup. 

Cena: 9,00zł
Waga: 300g
Dystrybutor: Premium Rosa Sp. z o.o.


Skład:

 



Moja opinia:
 
Lutenica znajduje się w mały słoiczku z odkręcaną pokrywką. Kolor bardzo intensywny.


Smak pomidorowo-paprykowy. Jest bardzo smaczna, łagodna. Świetnie pasuje do grillowanego mięsa i warzyw. Konsystencja gęsta, na pewno nie wodnista.

Ja ostatnio użyłam jej do pieczonej karkówki z cebulka i cukinią. Smakowało równie dobrze jak się prezentuje.



Takie sosy są bardzo wygodne w użyciu, a skład w żaden sposób nie przypomina innych produktów "instant". 
Jak zwykle Premium Rosa postarała się w ofercie o produkt smaczny i zdrowy. 

Ja również polecam wersję ostrą, którą miałam przyjemność kiedyś spróbować.
 

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.

Są też na FB TUTAJ.


Próbowaliście już tego przysmaku bałkańskiego?

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajny dodatek do potraw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pewna, że ten sos spełniłby moje smakowe oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie;)
    Ale fajny dodatek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten sos i jak dla mnie smakował jak standardowy sos pomidorowy. Nie wiem, gdzie ta papryka się tam ukryła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy jeszcze nie miałam z nią do czynienia, co muszę koniecznie zmienić!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze takiego nie jadłam, mógłby się spiąć u mnie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ja uwielbiam takie przysmaki!!! :) często marynuje w nich mięso na noc i następnego dnia piekę w rękawie:) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tego nie próbowałam, ale bardzo lubię takie sosy pomidorowo-paprykowe - świetny! Musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak dawno mnie tu nie było. Wygląd zmienił się o 180 stopni na lepszy, dużo lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest pyszna, miałam przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt, chętnie spróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.