niedziela, 8 września 2013

Wafle z masą orzechową - przepis

Na każde większe okazje rodzinne moja mam robi wafle przekładane masą czekoladową i krówkową. I ja postanowiłam spróbować sił w tym temacie. Jednak moje będą z innym nadzieniem:

Wafle z masą orzechową




Składniki:

- paczka wafli
- 200g margaryny
- 2/3 szklanki mleka
- 3/4 szklanki cukru
- mały cukier wanilinowy
- 1 łyżka kakao
- 1 1/4 szklanki tartych orzechów włoskich (u mnie BackMit od Świadome Odżywianie)

 

Przygotowanie:

Zagotować mleko, margarynę, cukry, kakao. Dodać orzechy i gotować na małym ogniu około 10 minut.


Wafle przekładać lekko ciepłą masą. Przygnieść czymś ciężkim. Schować do lodówki.





Prawdziwy orzechowy smak. Lubicie takie wafle?

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam orzechy włoskie i z pewnością te ciastka bardzo by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na nie rodzinny przepis:) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Jak pysznie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj lubie, najlepsze sa z masa kawową :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż by się chciało spróbować tego wafelka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najdzie mnie ochota na słodkie to często robię właśnie takie wafle;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię :) robię z masą krówkową

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pychotka. dawno nie jadłam takiego przysmaku. kiedyś przekładałam te wafle np dżemem z jagód :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak byłam dzieckiem to babcia robiła mi takie wafle (ale z masą kakaową) :)
    przypomniał mi się ich smak :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.