czwartek, 19 września 2013

Golarki Flexi Lady i Soleil Bella BIC - recenzja.

Również w moim kobiecym życiu ważna jest depilacja. Obecnie używam do tego depilatora elektrycznego oraz maszynek jednorazowych do golenia. Tym razem w moje ręce trafiły produkty marki BIC:

Golarki Flexi Lady i Soleil Bella 
 





Flexi Lady
 

Opis produktu:
 
3 niezależnie poruszające się ostrza
Szybkie i łatwe do opłukania
Obrotowa Główka
Dostosowuje się do wrażliwych obszarów ciała
Nawilżający pasek z aloesem i witaminą E
Zapewnia jedwabistą gładkość  i zapobiega podrażnieniom
Wyprofilowana przezroczysta rączka w trzech pastelowych kolorach
Zapewnia jeszcze lepszą kontrole



Cena: 10,99zł
Opakowanie: 3szt.

Soleil Bella



Opis produktu:
 
4 niezależnie poruszające się ostrza
Dystrybuują i absorbują presje wywieraną na ostrzach zapewniając gładkie golenie.
Ekstra duży pasek nawilżający z mleczkiem kokosowym
Zapewni jeszcze gładszy poślizg po skórze
Zapobiega podrażnieniom
Obrotowa główka
Dostosowuje się do wrażliwych obszarów ciała
Ergonomicznie wyprofilowana rączka z podwójnym antypoślizgowym gripem
Specjalnie zaprojektowana dla kobiet
Zwiększa kontrole oraz komfort golenia
Zapewnia bezpieczniejsze golenie

 




Cena: 19,99zł
Opakowanie: 3szt.
 

Moja opinia:
 

Jeśli chodzi o depilację, to najczęściej używam depilatora, ale nie zawsze mam na to czas, więc maszynki są u mnie również obecne. Poza tym do niektórych miejsc są idealne.
 
By móc porównać obie maszynki ogoliłam jedną nogę za pomocą  Flexi Lady, a drugą golarką Soleil Bella. Efekt końcowy niczym się nie różnił - rewelacyjnie gładkie nogi.
Zarówno maszynka z trzema ostrzami jak i z czterema bez problemu ogoliła wszystko co trzeba. Są bardzo dokładne. Paski nawilżające zwiększają poślizg i od razu komfort zabiegu.


Na pewno moim faworytem jest Soleil Bella przede wszystkim za świetnie wyprofilowaną rączkę. Jest bardzo wygodna w użyciu, doskonale pasuje do ręki. Wygląd w pełni profesjonalny i też tak się sprawdza. Na pewno, gdy mi się skończą, to je dla siebie zakupię.
 
 
Jeśli zaś szukamy tańszego nieco rozwiązania, to Flexi Lady równie dobrze goli, a kosztuje jedynie ok. 3,50zł za sztukę.



Maszynki BIC to przede wszystkim szybkość i bezpieczeństwo.


Ofertę BIC znajdziecie TUTAJ.




 A ja u Was w temacie depilacji? Polecacie jakieś konkretne maszynki do golenia?

17 komentarzy:

  1. Czasami używam golarek z Big ale od 6 miesięcy jestem wierna Venus Gillette Spa Breeze

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam te jednorazówki z BIC i bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też maszynki i depilator :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Soleil Bella wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolorystycznie. Ja mam od roku sprawdzoną, męską i nie zmienię na inną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie, ciekawe byłoby porównanie maszynki męskiej i damskiej tego samego producenta, bo wlaściwie to czym one się różnią oprócz koloru?
    PS. ja też preferuję depilatory i upatrzyłam sobie teraz philipsa wet&dry z golarką, więc myslę, że maszynki w ogole pójdą w odstawkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś je testowałam, a od tego czasu często kupuję - są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.