niedziela, 29 września 2013

eFoxCity.com - po męsku i jak zwykle wieczorowo

I kolejny post o sklepie eFoxCity.com
 




Dziś pokażę Wam też coś całkiem nowego. Tym razem z działu męskiego - wholesale mens clothing
 

Świetne można tam znaleźć przede wszystkim kurtki, są też stylowe spodnie i swetry. Choć kilka swetrów według mnie nie bardzo by się przyjęło u nas. Ale może ja się nie znam na modzie :)


Warto zajrzeć też na sukienki wieczorowe - affordable evening dresses
Zachwycają i czarują. 



 

Wciąż można znaleźć ceny wyprzedażowe w dziale z sukienkami dla celebrytów - cheap prom dresses. Dla mnie raczej nic tam nie ma, ale okazy są bardzo ciekawe.
 

 
A takie cudeńko u nich sobie ostatnio wybrałam, będzie dla mojej córeczki jak troszkę podrośnie, choć już teraz lubi błyskotki.





To tyle. Co u Was?

8 komentarzy:

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.