poniedziałek, 2 września 2013

Mini haul zakupowy + BIC paczuszka.

Zanim powrócę do normalnego blogowania po urlopie, pokażę Wam moje ostatnie zakupy ciuszkowe.



Na początek mini spódniczka Chillin zakupiona w nadmorskim Cropp'ie za 15zł. Już trochę znoszona :) Kolorek łososiowy.

No i wczoraj zakupiony sweter w House po promocji za około 27zł.



***

A teraz paczka, którą przyniósł mi dziś listonosz.
Pochodzi od firmy BIC.


Są to maszynki do golenia:
  •  Soleil Bella
  •  Flexi Lady
Na pewno możecie oczekiwać mojej recenzji na ich temat.


Więcej informacji znajdziecie TUTAJ.



A co nowego u Was? Jakieś zakupy albo paczki?

20 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się spódniczka - jeśli jej kolor jest podobny do tego z 2 zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcie ze zbliżenia oddaje jej prawdziwy kolor.

      Usuń
  2. Fajne zakupy :) Spódniczka bardzo mi się podoba :)
    No i świetna paczuszka - czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maszynka mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna spódniczka ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo ładny ,chociaż kolor trochę "nie mój " ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy :)

    http://kraina-kosmetykow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ten sweterek jets śliczny :) a bic zawsze kojarzył mi się z długopisami a nie z maszynkami o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek spódniczki, sama bym taką kupiła bo jest w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupki, udanego golenia hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na różowo- ,lubię takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest prześliczny, uwielbiam takie ;)
    Soleilki bardzo lubię, obecnie używam ciągle różowych - niezawodne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Spódniczka jets łososiowa, tylko na zdjęciu tak wyszła.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.