sobota, 7 września 2013

Przesyłeczka od eFoxCity .

Dziś pokażę Wam kolejne stylowe sukienki ze sklepu z odzieżą w internecie clothing online  czyli od eFoxCity.pl



Przypomnę, że mają wielki wybór sukienek wieczorowych evening dresses under 100
Tu znajdziecie piękne sukienki w wyprzedażowych cenach. Różne kolory, fasony, długości. Chyba większość z nas znalazłoby coś dla siebie na specjalną okazję.


Ciekawostką są dla mnie stroje prosto z czerwonego dywanu


Znajdziecie tu sukienki podobne do tych, jakie noszą wielkie gwiazdy i celebryci. Tylko na jaką okazję się tak ubrać? :)

Oprócz odzieży sprzedawana jest tam również biżuteria, choćby bransoletki czy kolczyki. Wszystko raczej w bardzo przystępnych cenach.



Znacie już ten sklep?
Ciekawa jestem, czy ktoś zamawiał już coś stamtąd.

19 komentarzy:

  1. Kupiłaś którąś z nich? Jestem ciekawa jak na żywo się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie ciekawi jak wyglądają rzeczy na żywo, jak z materiałami;)

      Usuń
    2. Nie, dlatego pytam, czy ktoś z Was już może zamawiał.

      Usuń
  2. Ciekawe jak z ich jakością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki śliczne, ale właśnie jestem ciekawa jak wszystko wygląda w rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne sukienki i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamawiałam, ale sukienki rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sklep ma fantastyczne kreacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zamawiałam, ale sukienki są boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. im bardziej przeglądam ten sklep bo bardziej mam ochote na zamowienie czegoś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ten sklep i zamawiałam u nich pierścionek z cyrkonią.Piękne mają rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierścionki boje się zamawiam, bo mam bardzo szczupłe palce i wszystko za luźne.

      Usuń
  10. ja nie zamawiam bo jestem przekonana ze rozmiaru dla siebie nie znajd...
    u mnie dzisiaj filmik
    z kolekcja cieni do powiek
    takze zapraszam do siebie
    z kubkiem kawki,herbatki na 18 min ;)
    x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie zamówię ,bo będą pewnie problemy z rozmiarem,jak zawsze dlatego wolę przymierzyć sukienkę w sklepie ale sukienki na zdjęciu jak najbardziej śliczne!:3


    http://www.glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam sklepu, bo nie kupuje ubrań przez internet.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.