niedziela, 22 września 2013

Ciasteczka migdałowe - przepis.

Szybkie, bardo słodkie i bardzo migdałowe. Takie będą moje dzisiejsze wypieki, czyli:

Ciasteczka migdałowe


Składniki:


- 2 białka
- 20 dag tartych migdałów (u mnie BackMit od Świadome Odżywianie)

 

 
- 1/4 szklanki cukru10 dag cukru
- cukier puder do obtoczenia
 

Przygotowanie:
 
Białka ubić na sztywno. Dodać cukier i zmiksować. Dosypać migdały i wymieszać.  Formować ciastka i obtaczać w cukrze pudrze.
Ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.


Piec około 10 minut w piekarniku nagrzanym do 190 stopni C.


Lubicie migdały? Bo ja w całości nie, ale w takiej postaci i w płatkach bardzo.

16 komentarzy:

  1. To wpadam poczęstować się ciachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarte migdały, pierwszy raz widzę ten produkt. Smacznego.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, aż mi ślinka pociekła:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszelakie ciasteczka, a Twoje wyglądają bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm muszę koniecznie zrobić uwielbiam migdały

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności :)) Ja też uwielbiam migdały...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Komentarze reklamujące będą usuwane, jak i zawierające wulgaryzmy, czy obrażające.